در پیام قدردانی فرمانده سپاه عاشورا از مردم آذربایجان شرقی است

راه صلاح و فلاح در خدمت خالصانه به مردم معنا می شود

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا در پیامی نوشت؛ حضور گسترده و صمیمی مردم در مراسمات شهدای خدمت پیام معنا داری به همه کارگزاران دارد که راه صلاح و فلاح در خدمت خالصانه به مردم معنا می شود. 
کد خبر: ۹۶۰۱۸۹۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، متن پیام سردار عباسقلی زاده به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 
تبریز و مردم قدرشناس و زمان شناسی این دیار بار دیگر رسم قدرشناسی و میهمان‌نوازی را به بهترین شکل خود به منصه ظهور گذاشتند  و روزهای با شکوهی را در تاریخ ثبت کردند.

خیابان‌های اطراف میدان شهدا در روز بدرقه شهید جمهور و همراهان ایشان و در روز تشییع امام جمعه محبوب و معتبر تبریز شاهد اجتماع بی نظیر و جلوه های بیاد ماندنی در تاریخ این دیار گوهرشناس بود. مردم مراغه نیز در روز تشییع استاندار شهیدمان روزی تاریخی را خلق کردند که نشان عظمت و کرامت این مردم و اهالی این شهر است. افزون بر مراسمات بدرقه و تشییع، در مراسمات بزرگداشت نیز مردم انصافاً «حق شهیدان خدمت» را در درجه اعلا بجا آوردند.

زبان از توصیف و قدردانی قاصر است. حضور متعهدانه و تکریمانه ی مردم عزیز و غیور استان در همه مراسمات، بدون شک فصلی نو در ترسیم مناسبات نظام امت و امامت بجا خواهد گذاشت. 

این حضورِ بی مانند، منطق انقلاب اسلامی است که «هر که خادم تر در چشم مردم عزیزتر».

این حضور گسترده و صمیمی پیام معنا داری به همه کارگزاران دارد که راه صلاح و فلاح در خدمت خالصانه به مردم معنا می شود. 

بدین وسیله بر خود فرض می‌دانم خاضعانه و در کمال ادب بخاطر نمایش روح قدرشناسی شما مردم وفادار، صمیمانه و از اعماق جان سپاسگزار باشم. 

حضورِ پر معنای شما یک پیام به دشمنان این ملت دارد که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نشان دادید "ملت ایران زنده است" و یک پیام نیز به مسئولان اجرایی و تقنینی که باید در خدمتِ خالصانه برای این مردم کمر همت ببندند. 

انتظار رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم عزیز از دستگاه های اجرایی و خدماتی  این است که با شهادت آیت الله رئیسی انگیزه ها برای خدمت به مردم مضاعف شود و   این حادثه تلخ خللی در روند خدمت به مردم وارد نکند. 

در هفته های آتی نگاه دنیا بار دیگر بخاطر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری متوجه کشور عزیزمان ایرانِ اسلامی خواهد شد. از این رو بمانند همه ادوار، حضور قاطع و مشارکت قوی در انتخابات اصل مهم جامعه ماست.

در پایان ضمن ادای احترام و تکریم و تعظیم یاد و نام شهیدان خدمت، به روح بلند رئیس جمهور عزیز، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار خدوم و لایی استان سلام و درود می فرستم و بار دیگر سپاس و تقدیر خود را به پیشگاه مردم عظیم‌الشأن آذربایجان شرقی تقدیم مینمایم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده 
فرمانده سپاه عاشورا

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار