فرمانده سپاه آذرشهر:

باید مدیریت جهادی و خدمت صادقانه الگوی مدیران باشد

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر گفت: دولت سیزدهم الگوی مدیریت جهادی و خدمت صادقانه به مردم بود و باید در راستای پاسداشت خون شهدای خدمت ، این رویه جهادی و انقلابی آیت الله رئیسی برای مدیران سرمشق و الگو باقی بماند و تداوم یابد.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۰۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، ولی حقیقت در مراسم یادواره شهدای  خدمت در روستای امیردیزج حضور باشکوه مردم در  مراسم گرامیداشت شهدای خدمت را محصول رویش های انقلاب عنوان و بیان کرد: این حضور بی نظیر پاسخ دندان شکنی به مدعیان رفراندوم و گواه روشنی بر وفاداری مردم به شهدا و آرمان های انقلاب است.

وی افزود: آیت الله رئیسی در اوج تحریم ها و مشکلات داخلی، خالی بودن  خزانه، و وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی، توانست با رویکرد جهادی و انقلابی تحولات بسیار عظیمی، در حوزه اقتصادی، دیپلماسی خارجی ایجاد کند و همچنین پروژه های عمرانی زیر ساختی بزرگی در کشورمان به بهره برداری برساند که سرانجام در سایه اخلاصی و روحیه جهادی خود در راه خدمت به کشورمان جان شیرینش را در طبق اخلاص گذاشت و به شهادت رسید. 

حقیقت بر ضرورت تداوم مکتب جهادی و انقلابی آیت الله رئیسی تأکید کرد و افزود: حضور آگاهانه مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری و تشکیل دولت قوی در تراز انقلاب اسلامی  ،گام بسیار مهمی در استمرار مکتب آیت الله رئیسی و پاسداشت خون شهدای خدمت و سردار سلیمانی است.

وی با اشاره به وضعیت حساس کشور در شرایط کنونی افزود: با عنایت ویژه حضرت ولیعصر(عج) و با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای و همچنین به پشتوانه مردم بصیر پس از شهادت شهدای  خدمت خللی در مدیریت کشور بوجود نخواهد آمد و ایران اسلامی این برهه حساس را به سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

حقیقت ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس، با بیان اینکه خرمشهر ها در  پیش است اظهار کرد: انتخابات  یکی از  صحنه های  رقابت و  عملیات خرمشهر  است و امید است با حضور  گسترده مردم در  انتخابات 8 تیر و انتخاب دولت کارآمد، انقلابی و جهادی و مطابق با شاخص های  مدیریتی آیت الله رئیسی، نگذاریم خرمشهرها در انتخابات آتی اشغال شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار