خبرهای داغ:

گرامیداشت شهدای خدمت در مرکز بهداشت بهبهان

مراسم گرامیداشت شهید دکتر آیت الله رئیسی و همراهان در مرکز شبکه بهداشت بهبهان با حضور فرماندار و پرسنل شبکه بهداشت برگزار شد
کد خبر: ۹۶۰۱۹۰۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان با حضور برخی از مسئولین و حضور گسترده پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهبهان به همت پایگاه بسیج دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان بهبهان برگزار شد .

سیدولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان در این مراسم ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت رییس جمهور و هیئت همراه، یکی از دلایل محبوبیت ایشان را منش و مرام مردمی وخدمتگزاری بی منت به مردم دانست و گفت مشی این دولت از ابتدا کنار گذاشتن حاشیه ها و خدمت کردن به مردم بوده است.

 

 وی عنوان داشت دولت سیزدهم دستاوردهای بسیار زیادی در ابعاد مختلف داشته است، این دولت در شرایطی تشکیل شد که کشور در اوج کرونا بود و روزانه ۷۰۰ نفر فوتی داشتیم، کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار داشت،اما دولت با توسعه روابط خود در منطقه مخصوصا با کشورهای آسیای شرقی فقط در ۵ ماهه نخست کار خود ۱۴۰ هزار دوز واکسن وارد کشور کرد ودر شرایطی که در بسیاری از کشورها فوج فوج شهروند فوت می کردند این بیماری در ایران مهار شد. فرماندار شهرستان بهبهان اضافه نمود در حوزه سلامت بر اساس اطلاعاتی که در گمرک و سازمان غذا و دارو موجود است،دولت بهترین تجهیزات پزشکی و درمانی را وارد کشور کرد،۱۷ هزار پرستار را تبدیل وضعیت کرد، پرداخت کارانه کادر درمان را انجام داد همچنین افتتاح ۱۷ خط دارویی جدید،رونمایی از چندین داروی دانش بنیان داخلی،اجرای طرح دارویار در سال ۱۴۰۱ و تولید محصولات دانش بنیان هایتک و مکلف نمودن وزارت نفت،،وزارت نیرو و وزارت صمت به حمایت از شرکت های دانش بنیان از دیگر خدمات دولت سید محرومان در حوزه بهداشت و درمان بود. 

 

همچنین حمایت جدی از صاحبان فکر و اندیشه،اضافه شدن ۲۷۰۰ خانه بهداشت به خانه های بهداشت کشور

نسخه نویسی الکترونیکی و از بین بردن دفترچه های کاغذی و در نتیجه آن کنترل هزینه های زائد و غیرضروری در بخش سلامت و جلوگیری از تجویز داروهای اشتباه،افتتاح ۱۰۶ پروژه بیمارستانی که در آن ها ۱۷هزار و ۸۲۷ تخت به تخت های کشور اضافه شد،جذب بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر،سلامت،افتتاح ۵۳ مرکز دندانپزشکی دیگر دستاوردهای مهم این دولت بودند که باید دیده شوند.

سیدولی الله موسوی عنوان داشت زمانی که دولت سیزدهم کار را آغاز کرد فروش نفت روزانه کشور ۲۰۰ هزار بشکه بود اما رییس جمهور شهید با گسترش روابط با همسایگان و کشورهای منطقه، فروش نفت را از ۲۰۰ هزار بشکه در روز به ۱/۵ میلیون بشکه رساند و با دور زدن و شکستن تحریم ها اقتصاد کشور را پویا کرد. 

بدهی دولت به بانک مرکزی در دولت قبل ۱۱۵هزار میلیارد تومان بود که در دولت شهید رییسی نه تنها تمام این بدهی ها را تسویه کرد بلکه هیچ استقراضی هم از بانک مرکزی انجام نشد.وی عنوان داشت همه میدانیم دولت در زمانی سکان کار را در دست گرفت که رشد اقتصادی منفی بود اما با تلاش مجموعه اقتصادی این نرخ را مثبت و به ۴/۶ رساندند. فرماندار شهرستان بهبهان گفت

متاسفانه تقدیر الهی بر این قرار گرفت که ملت از ادامه خدمات دولت مردمی محروم شود. تحمل این مصیبت برای همه جامعه سخت بود اما ملت شریف ایران با وحدت، ایستادگی و انسجام پشت سرمقام معظم رهبری حرکت رو به جلو را ادامه خواهد داد و انشالا انتخاباتی پرشور و باشکوه فراهم خواهد شد و شخصیتی در تراز رییس جمهور شهید از سوی مردم انتخاب خواهد شد و با وجود رهبر معظم انقلاب مشکلی نخواهیم داشت. وی از جمله علایم صداقت آیت الله شهید رییسی و دولت ایشان را موارد زیر برشمرد:

اقتصاد را به برجام گره نزد، به مردم صدها توهین و اهانت نکرد، در تمام گرفتاری ها و بلایا در کنار مردم بود، در کاخ زندگی نکرد، کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل را احیا کرد، درگاه صدور مجوزهای کسب و کار را فعال کرد، امضاهای طلایی را حذف کرد،بودجه مناطق محروم را چندبرابر کرد،به حساب شهرداری ها و دهیاری ها هزینه های آلایندگی صنایع را واریز نمود،باعضویت در پیمان های شانگهای و بریکس،کشور را از انزوا خارج کرد، ارز اوری، سفرهای استانی متعدد و .... همه و همه وعده های صادق ایشان بودند که انجام شد. سیدولی الله موسوی در پایان عنوان داشت آن کس که

"قالو ربنا الله ثم استقاموا... " خواندتا همیشه تاریخ زنده است و هرچند بعد از عروج شهادت گونه ایشان، 

رسانه های فارسی زبان حرام لقمه و معاندان و فریب خوردگان داخلی هلهله و شادی کردند اما بیگمان همچون مولایمان حسین(ع) این نام نیک سیدمحرومان است که زنده خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار