خبرهای داغ:
ارشد هماهنگ کننده روحانیون ارتش در فارس:

شهادت در راه خدا به بندگان واقعی می رسد/ شهید جمهور برای خدمت به مردم حضور واقعی و دائمی داشت

ارشد هماهنگ کننده روحانیون ارتش در فارس گفت: خدمات شهید جمهور حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی خدمات بی نظیری به کشور ارائه کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۱۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام جواد ایزدی ارشد هماهنگ کننده روحانیون ارتش در استان فارس در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد ابوالفضل فرهنگ شهر کازرون با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی را خدا عزیز قلوب مردم قرار داد.

وی ادامه داد: خدمات شهید جمهور حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی خدمات بی نظیری به کشور ارائه کرد و در راه خدمت به مردم خود را وقف کرده بود.

ارشد هماهنگ کننده روحانیون ارتش در فارس تاکید کرد: شهید والامقام آیت الله رئیسی در راه خدمت به خلق خستگی نمی شناخت و لیاقت شهادت را خداوند به بندگان واقعی عنایت می نماید.

وی تصریح کرد: شهید جمهور دردوران خدمتش در مسیر شهدا حرکت می کرد و آرزوی شهادت داشت و حضورش برای خدمت به جامعه در بین مردم واقعی و دائمی بود و در راه خدمت و خشنودی مردم سر از پا نمی شناخت.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی اهل شب زنده داری، توسل به خداوند متعال بود و از نماز اول وقت هیچ وقت غافل نمی شد و حتی در کاخ کرملین نیاز نمازش را سر وقت اقامه نمود و معامله و کار خود با خدای خودش را در دل شب حل می کرد.

وی با اشاره به وظیفه که بر گردن همگان بعد از شهادت رئیس جمهور استريال تاکید کرد: همه وظیفه داریم در ادامه راه شهدای خدمت در راه ولایت در صحنه حضور داشته باشیم و در انتخابات در پیش رو با حضور با شکوه و انتخاب اصلح، یاس و ناامیدی را برای دشمنان رقم بزنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار