استاندار بوشهر:

اقدام هنرمندان باعث آشنایی بیشتر با اندیشه های شهید رئیسی شد

استاندار بوشهر گفت: اقدام هنرمندان باعث شد نسل جوان ما با افکار و اندیشه‌های شهید رئیسی بیشتر آشنا شوند.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۳۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

اقدام هنرمندان باعث آشنایی بیشتر با اندیشه های شهید رئیسی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد محمدی زاده یکشنبه شب در حاشیه تقدیر از هنرمندان انقلابی که پس از شهادت اسوه خدمت، آیت الله رئیسی و همراهانشان آثاری خلق کردند، در سالن کوثر استانداری ب، گفت: از اقدام انقلابی حوزه هنری استان بوشهر با مدیریت جناب آقای عبدالله شاهینی و همکارانشان به ویژه هنرمندان انقلابی استان، که در حرکتی خودجوش از روزهای اول حادثه تا امروز، اقدام به خلق آثاری ارزشمند درباره خدمات و ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر به خصوص شهید آیت الله رئیسی و همراهانش پرداختند تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اقدام هنرمندان باعث شد نسل جوان ما با افکار و اندیشه‌ها ی آن شهید و مدیر بزرگ بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی به ویژگی‌های منحصر به فرد رئیس جمهور شهید اسلامی ایران و مدیریت جهادی وی اذعان کرد: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس عالی امنیت ملی در برخورد با رژیم اشغالگر قدس شخصاً تصمیم گرفت که بعداً به تصویب مقام معظم رهبری رسید تا عملیات وعده صادق شکل بگیرد و ابهت پوشالی و دروغین رژیم منحوس اسرائیل درهم شکسته شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: از هنرمندانی که با خلق آثار هنری، افتخارات را به نمایش می‌گذارند و نسل جوان ما را با آرمان‌ها و ایده‌ها و اندیشه‌های شهید جمهور ما آشنا می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

در این مراسم با حضور جمعی از هنرمندان از تابلو نقاشی علی بحرینی هنرمند انقلابی رونمایی شد.

تابلو یاد شده با نام «پیشواز» به پاس خدمات دولت شهید آیت الله رئیسی، به استاندار بوشهر به عنوان نماینده عالی دولت در استان تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار