با عنوان شهید جمهور؛

اردوهای جهادی دامپزشکی در روستاهای استان بوشهر برگزار شد

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: اردوی جهادی دامپزشکی به منظور ارائه خدمات رایگان با عنوان شهید جمهور در سه شهرستان استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۵۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهدی تنگستانی در گفتگو با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان به جامعه روستایی و عشایری، اردوی جهادی دامپزشکی یادواره شهید آیت الله ابراهیم رئیسی (شهید جمهور) با همکاری دهیاری و سپاه امام علی (ع) تنگستان در روستاهای بازویی و کناربابایی شهرستان تنگستان برگزار شد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در این اردوی جهادی دام‌های منطقه بر علیه بیماری‌های PPR و برسلوز واکسینه و همچنین سمپاشی بدن دام‌ها و اماکن دامی نیز در راستای مقابله با بیماری تب کریمه کنگو انجام شد.

دکتر تنگستانی با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت: در این اردوی جهادی تعداد ۸۸۵ رأس دام بر علیه بیماری PPR و ۱۸۸ رأس دام بر علیه بیماری برسلوز، هشت قلاده سگ‌های گله بر علیه بیماری هاری واکسینه هزار و ۷۷۰ متر مربع جایگاه دام و بدن ۸۸۵ رأس دام نیز سمپاشی انجام شد.

وی عنوان کرد: طی انجام عملیات واکسیناسیون و سمپاشی آموزش‌های چهره به چهره به دامداران در راستای پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو ارائه شد.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: تا پایان هفته جاری برگزاری ۲ اردوی جهادی دیگر تحت عنوان شهید جمهور در شهرستان‌های دشتستان و کنگان در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار