استاندار مرکزی

رئیس جمهور شهید، کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد

استاندار مرکزی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد. از این‌رو، در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ از جمله اقدامات تحولی از سوی دولت مردمی سیزدهم بودیم.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۰۲
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح‌الله که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین استانی در دهکده مقاومت  برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، با اشاره به تغییر ریل گذاری دولت مردمی سیزدهم به بخشی از خدمات شهید جمهور در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم به را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد. از این‌رو، در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ از جمله اقدامات تحولی از سوی دولت مردمی سیزدهم بودیم.

استاندار مرکزی به انتخابات پیش رو اشاره و بر حضور حداکثری تاکید و تصریح کرد: مردم بودند که دولت سیزدهم را انتخاب کردند و در انتخابات پیش رو این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد که ریل تحولی ادامه پیدا کند؛ دولت آینده از هم‌ اکنون یک رسالت مهم دارد و آن عبارت است از تداوم میراثی که رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور برجای گذاشتند.

وی به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره کرد و گفت: جدای از نگاه جوان گرایی سردار کریمی، کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دو مولفه مهم داشت یکی ساختار تشکیلاتی و دیگری الحاق نام حضرت امام خمینی(ره) به این کنگره بود که به همت سردار کریمی اجرا شد؛ ایشان محو در شهدا بود و امیدواریم که توفیق شهادت نیز نصیب ایشان شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: فرماندهی سپاه استان مرکزی در طی این مدت در کنار مدیران دولت در این استان قرار داشت؛ حضور در بحران ها، اقدامات محرومیت زدایی، توسعه زیرساخت‌ها و... همه به واسطه همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه های اجرایی رقم خورد.

انتهای پیام/ع.م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار