خبرهای داغ:

اهالی فرهنگ و هنر فارس یاد شهید جمهورشان را پاس داشتند

آیین گرامیداشت یاد و خاطره خادمان ملت ایران، با شعرخوانی شاعران، مداحان و اساتید آواز و هنرمندان صاحب نام در سینما فرهنگ و به همت اهالی فرهنگ و هنر فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۱۵
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در پی شهادت جانسوز و مظلومانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا علیه السلام و رئیس جمهوری مردمی و محبوب، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی سرتیم محافظتی و کادر پرواز بالگرد، اهالی فرهنگ و هنر فارس، یاد و خاطره این عزیزان ارزشمند را پاس داشتند.

این رویداد که با همکاری برخی از ادارات و سازمان‌های فارس، از جمله؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان، دانشگاه هنر، دانشگاه شیراز، دانشکده فنی حرفه‌ای دختران، سینما فرهنگ و شهرداری برپا شد، پذیرای اهالی فرهنگ و هنر بود و در این برنامه برخی هنرمندان انقلابی و شاعران به شعرخوانی، گروه‌های سرود به اجرای برنامه، اساتید آواز به نغمه خوانی و اهالی هنر نیز به هنرنمایی و مداحان نیز فضای موجود را سوگوارانه نواختند.

مدیر مجمع عالی حکمت استان فارس در این مراسم دقایقی به سخنرانی در خصوص رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی دارای ویژگی‌هایی مخلصانه بود و خداوند متعال هم به همین واسطه پاداش‌هایی به ایشان کرم کردند.

حجت‌الاسلام جواد نیری ثابت افزود: یکی از این ویژگی‌ها این بود که ایشان در مناظره‌های انتخاباتی تا جایی که در توانش بود از مدار ادب و متانت خارج نشد. گفت سینه‌ام صندوق اسرار است و چیز‌هایی که می‌دانست را نگفت تا از چارچوب اخلاق خارج نشود. به همین دلیل هم خداوند متعال محبوبیت بسیار برای ایشان ایجاد کرد. محبوبیتی که از نقطه مرزی سیستان و بلوچستان تا نقطه مرزی آذربایجان گسترده شد.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی به محرومان سر می‌زد و با صداقت و ادبی که داشت، خدا آن محبوبیت را برایش فراهم می‌آورد.

نیری ثابت سخنان خود را با اشاره به جمله شهید طهرانی مقدم به پایان رساند و گفت: آن شهید گفته بود اگر مسئولی هم تراز انقلاب اسلامی کار کرد، سرنوشتی جز شهادت ندارد و شاهد بودیم که آیت‌الله رئیسی هم مانند شهیدان سلیمانی و فخری زاده، در تراز جمهوری اسلامی بود و طعم شهادت را چشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار