نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

شهید رییسی همچون شهید سلیمانی خود را وقف مردم کرده بود

شهید رییسی همچون شهید سلیمانی خود را وقف مردم کرده بود
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: آیت الله رییسی در عمل همچون شهید سلیمانی، خودش را وقف مردم کرد و در نتیجه این محبوبیت را به دست آورد.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۳۵
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده  در آئین بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با دومین سالگرد میزبانی از شهید گمنام استانداری هرمزگان به بررسی علل و رموز ماندگاری و محبوبیت انسان‌ها در جامعه پرداخت و اظهار کرد: انسان‌های زیادی از ابتدای تاریخ تاکنون در این کره خاکی زیسته‌اند اما درصد بسیار بالایی از آنها ماندگار و محبوب نشده‌اند و در گمنامی این دنیا را ترک کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه عزت تنها برای خداوند است و خدا این عزت را به هر کدام از بندگان خود که بخواهد می‌دهد، گفت: هر مقدار انسان اتصالش به عزت الهی را بیشتر کند در نزد خلق نیز عزیز تر خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: عزتی که از سوی خداوند متعال باشد هم دنیا را در بر می‌گیرد و هم آخرت را آن چنان که خداوند متعال به شهید جمهور، آیت الله رئیسی این نعمت را ارزانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تأکید کرد: حضور نمایندگان و سران بیش از ۷۰ کشور دنیا در تشییع رئیس جمهور شهیدمان نشان از عزت است که حاصل تلاش‌های بی‌دریغ آیت الله رئیسی است.

وی تقوا را عاملی جهت کسب عزت در پیشگاه خداوند معرفی کرد و گفت: خدمت بی منت به اضافه تقوا می‌تواند سرعت سیر الی الله را افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به تشییع باشکوه شهدای خدمت و برانگیخته شدن تعجب دوست و دشمن از این بابت، بیان کرد: شکوه تشییع شهدای خدمت نشان می‌دهد که هر کسی با خداوند متعال معامله کند، عزیز شده، محبوبیتش فزونی می‌یابد و برای همیشه جاودانه می‌شود.

وی اطاعت از خدا و فروتنی در برابر مردم و کار و تلاش خالصانه را از دیگر عوامل کسب عزت دانست و ادامه داد: آیت الله رئیسی در عمل همچون شهید سلیمانی، خودش را وقف مردم کرد و در نتیجه این محبوبیت را به دست آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار