مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ویژه تبریز:

روحیه جهادی شهید رئیسی باید الگویی برای مسئولان باشد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ویژه تبریز گفت: روحیه جهادی و مردمی بودن شهید رئیسی می تواند الگوی خوبی برای مسئولان کشور باشد. کسی که بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیر بود. در مسئولان به چنین روحیه ای بسیار نیازمند هستیم.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۵۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی  حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در جمع پایوران سپاه ویژه تبریز افزود: شهید رئیسی با این روحیه تراز ریاست جمهوری را تا سطح دوران ریاست جمهوری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهید رجائی بالا برد.

وی اضافه کرد: کار برای رضای خدا خستگی نمی شناسد و ما این روحیه را به وضوح در شخصیت شهید رئیسی دیدیم. او تراز ریاست جمهوری را تا سطح دوران ریاست جمهوری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهید رجائی بالا برد.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به حادثه اخیر بیان کرد: با وجود اینکه این حادثه ضایعه بزرگی برای کشور می باشد ولی انقلاب اسلامی وابسته به افراد نیست و این حرکت عظیم انقلاب اسلامی همچنان با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: مردم در تشییع پیکر شهدای اخیر و همچنین برگزاری مراسم یادبود برای ایشان سنگ تمام گذاشتند. انشاا... در انتخابات پیش رو نیز یک حماسه دیگری رقم خواهند زد و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار