اخلاص، عبودیت، ولایتمداری از ویژگی های شهید رئیسی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) گفت: شهید رئیسی با ویژگی هایی چون اخلاص، عبودیت، ولایتمداری، باورمندی به بصیرت و پشتیبانی مردم توانست ترازی در مدیریت کشور و مبارزه با فساد را بنیانگذاری کند.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت این ناحیه بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با ویژگی هایی چون اخلاص، عبودیت، ولایتمداری، باورمندی به بصیرت و پشتیبانی مردم توانست ترازی در مدیریت کشور و مبارزه با فساد را بنیانگذاری کند.
حجت‌الاسلام شکوری با اشاره به دستاوردهای دولت شهید رئیسی اظهارداشت: در خصوص موفقیت های آیت الله رئیسی صحبت زیاد است ولی آنچه بایدبه ان توجه شود در میدان بودن و تلاشگری ایشان است.
وی اضافه کرد: شاید خیلی ها در صحنه باشند اما آنچه شهید رئیسی و شهید سلیمانی را به مقام والا رساند اخلاص بود.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) گفت: ویژگی اصلی رئیس جمهور ما اخلاص بود و کسانی که از جوهره اخلاص برخوردار باشند محبوب می شوند هر چند زیر بار تهمت بروند. 
حجت‌الاسلام شکوری خاطر نشان کرد: تعبد در عبودیت خدا و ولایت از دیگر ویژگی های رئیسی بود و ایشان نظر رهبری را به همه موارد ارجح می دانست و این تعبد برگرفته از ایمان ایشان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار