در آیین تجلیل از اصحاب رسانه؛

مدیریت شهری مهستان از خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج البرز تقدیر کرد+تصاویر

طی آیینی در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری مهستان، از زحمات خبرنگاران تجلیل شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۰۶
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، آیین تجلیل از خبرنگاران با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ،نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر مهستان، فرماندهان حوزه‌های ۶۱۳ و ۶۱۴ ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ و اصحاب رسانه در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری شهر مهستان برگزار و با اهدای لوح، از زحمات آنان تقدیر شد.

علی گلرخی شهردار مهستان در این مراسم ضمن تشکر از خبرنگاران، گفت: از تلاش شما در راستای انجام رسالت خبری، مبنی بر واقع‌نویسی در تبیین اقدامات شهری و پروژه‌های عمرانی و همچنین انعکاس کمی و کاستی‌های شهر در جهت رفع آن‌ها، سپاس‌گذار هستیم.

وی افزود: شهرداری مهستان نیز تلاش کرده است، علاوه بر ارائه‌ی خدمات مطلوب به شهروندان، در ایجاد فضای رفاهی، تفریحی و فرهنگی پیشرو باشد و در این راستا، همکاری دو سویه با خبرنگاران در حوزه‌ی خبررسانی و انعکاس فعالیت‌ها موثر خواهد بود.

شهردار مهستان با اشاره اینکه به زودی یکی از خیابان‌های شهر به نام «خبرنگار» نامگذاری خواهد شد، اظهار داشت: این اقدام به عنوان نشانه‌ای از قدردانی شهرداری از زحمات خبرنگاران در انعکاس واقعیت‌ها و تعامل مؤثر با مردم انجام خواهد شد.

در ادامه، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران، گفت: روز خبرنگار، روز تکریم حق‌طلبی، صداقت و تلاش بی‌وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه جهان امروز دیگر تک‌قطبی یا دوقطبی نیست بلکه چند قطبی است، افزود: صدور انقلاب، تلاش برای گسترش اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا انجام شده است.

نماینده مردم شریف غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در المپیاد علمی ۲۰۲۴ با بیشترین شرکت‌کننده، جمهوری اسلامی ایران بعد از کشورهای آمریکا و چین در جایگاه سوم دنیا قرار گرفت، تصریح کرد: درخشش ورزشکاران ما در المپیک و پارالمپیک نیز بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

علی حدادی با خاطرنشان کردن این مطلب که نقشه راه دولت چهاردهم برنامه هفتم توسعه که برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: اولویت اول در داخل کشور اقتصاد و معیشت مردم و در سطح جهانی موضوع غزه و فلسطین است.

وی از اخذ مجوز و ابلاغ ماده ۲۳ بیمارستان شهر مهستان طی جلسه‌ای با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و افزود: این بیمارستان مطالبه‌ی مردم شریف این شهر بوده است و باید به عمران و آبادانی شهر مهستان توجه ویژه شود.

بابک پور خداداد رئیس شورای شهر مهستان، نیز ضمن تقدیر از خبرنگاران گفت: با قلم و دوربین خود، واقعیت‌ها را به جامعه و مردم نشان دهید و تاثیر بسزایی در افکار عمومی داشته باشید، مسئولین پیمان بسته‌اند هر چه در توان دارند برای خدمت به مردم و کمک به آبادانی شهر به کار گیرند و شما خبرنگاران، با انتشار حقایق در رسانه‌ها، به ایجاد امید و خودباوری در جامعه کمک کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار