خبرهای داغ:
الگو باشیم |

گفتگوی بسیج با دانشجویی که هم دو اختراعش به مرحله تولید اولیه رسیده و هم در اردوهای جهادی نوسازی مدارس حضوری فعال دارد

هرگاه در اردوهای جهادی نیاز به کمک باشد حضور یافته و مشتاقانه کمک می‌کنم.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۱۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

عرفان گنجی مخترع جوان اردبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: در حال حاضر روی چند پروژه مرتبط با تجهیزات پزشکی کار می‌کنم که دو مورد آن به مرحله تولید اولیه رسیده است و بقیه پروژه‌هایم‌ نیز در مرحله تحقیقاتی قرار دارند. 

 

گنجی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ اختراع ثبت شده در حوزه مرتبط با تجهیزات پزشکی داشته که یکی از آنها دستگاه اکسیژن ساز ویژه آمبولانس در سال ۱۴۰۱ بوده است گفت: اختراع دستگاه ویلچر با اکسیژن ساز داخلی در سال ۱۴۰۲ و اختراع دستگاه بومی رگ یابی هوشمند با کاربرد تزریقات داخل رگ نیز از جمله اختراعاتم محسوب می‌شوند.

 

 

این دانشجوی مخترع با اشاره به تالیف یک کتاب با عنوان نفسی از نفس، نگاهی به نقش حیاتی اکسیژن و دستگاه کمک تنفسی، گفت: یک کتاب نیز با موضوع تجهیزات پزشکی در دست چاپ دارم.

 

گنجی در ادامه، با اشاره به همکاری خود با گروه‌های جهادی نیز گفت: در پاییز سال گذشته به یکی‌از مناطق محروم سرعین رفته و تعدادی مدرسه را نوسازی ‌و بازسازی کردیم؛ همچنین یکسری کارگاه‌های آموزشی پزشکی و دامپزشکی نیز برای اهالی این مناطق در مساجد برگزار کردیم. 

 

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی، بیشتر کارگاه ها در ایام نزدیک به نمازهای واجب یومیه برگزار می‌شد و از تمام سنین در کارگاه هایی که در مسجد روستا تشکیل می شد، شرکت می‌کردند. هرگاه در اردوهای جهادی نیاز به کمک باشد حضور یافته و مشتاقانه کمک می‌کنم. 

 

گنجی با اشاره به انتظارات نخبگان و مخترعان جوان از مسئولان نیز گفت: امیدواریم حمایت مسئولان از مخترعان جوان تنها به حرف محدود نشود و همانطور که تاکنون در حوزه اجرایی از نخبگان پشتیبانی شده و امکانات در اختیارشان قرار گرفته، در انجام و اجرای پروژه ها نیز مورد حمایت مادی قرار بگیرند چرا که حمایت مالی، بسیاری از مشکلات را حل می‌کند. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار