تقویت مناسبات ایران با کشورهای همسایه از اولویت های دولت سیزدهم است

فرماندار تایباد گفت: تقویت مناسبات ایران با کشورهای همسایه از اولویت های دولت سیزدهم که باعث وحدت و انسجام جوامع اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۴۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مهدی شیردل در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و دیگر شهدای خدمت که با حضور برخی مقامات محلی اسلام قلعه افغانستان در محل سالن ملاقات مرزی هنگ تایباد در گذرگاه رسمی دوغارون برگزار شد، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور شهید نشان از مردمی بودن این خادم ملت دارد. 

وی افزود: مردم استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، قم، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در این برهه حساس یک بار دیگر با حضور پرشور در مراسم تشییع شهدای خدمت جلوه‌ای از ارادت خود را به دلسوزان نظام و انقلاب نشان دادند.

شیردل با اشاره به اینکه تقویت مناسبات ایران با کشورهای همسایه از اولویت های دولت سیزدهم است، توضیح داد: این امر یکی از مهمترین برنامه های دولت انقلابی و مردمی است که وحدت و انسجام جوامع اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌ الرضا و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار