خبرهای داغ:
نماينده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شهید رئیسی طعم خدمت خالصانه را در منصب ریاست جمهوری به مردم چشاند

شهید رئیسی طعم خدمت خالصانه را در منصب ریاست جمهوری به مردم چشاند
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: ملت ایران دیگر نمی‌پذیرند رئیس جمهوری روی کار بیاید که به فکر مردم نباشد. شهید رئیسی طعم خدمت خالصانه را در منصب ریاست جمهوری به مردم چشاند.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۵۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم بزرگداشت یاد شهدای خدمت که در تاکستان برگزار شد بیان کرد: امام راحل، انقلابی را بنا نهاد که منشأ تحول سیاسی، اجتماعی و فکری همه منطقه و جهان شد.

وی در ادامه افزود: بسیاری از اندیشکده‌های غربی دنیا و استکبار جهانی همایش های ميلياردي برگزار کردند که چرا در ایران انقلاب اتفاق افتاد و خروجی این همایش ها این بود که ملت ایران با همه ملت ها تفاوت دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: آن‌ها گفتند تفاوت ملت ایران با همه ملت‌های دنیا این است که ملت ایران ارتباط نزدیک با نهضت امام حسین(ع) دارد و آنها دارای شور و شعور حسینی هستند.

وی ادامه داد: تفاوت دیگر ملت ایران با سایر ملت های دنیا این است که مردم معتقدند منجی عالم بشریت روزی ظهور خواهد کرد و آن منجی را می‌شناسند.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: آن‌ها سومین تفاوت ملت ایران با مردم دنیا را در این دانستند که مردم ایران معتقدند تا زمانی که منجی عالم بشریت ظهور نکرده باید از ولایت فقیه پیروی کنند.

وی بیان کرد: رمز پیروزی حزب الله لبنان پیروی از ولایت فقیه است. 

توفیقاتی که انصارالله یمن به دست آورده است به سبب پیروی از ولایت فقیه است، رمز پیروزی جبهه مقاومت در اطاعت از ولایت فقیه است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به چرایی کشتار جمعی زیادی از مردم در افغانستان عنوان کرد: چون حلقه مفقود ولایت فقیه در آنجا وجود ندارد. یکی از ویژگی های بارز شهید رئیسی اطاعت از ولی فقیه بود، در مناظره‌های ریاست جمهوری، شهید رئیسی با اینکه از کاندیداهای رقیب مدارک و اسنادی داشت که می‌توانست آن را بیان کند اما این کار را نکرد چون احتمال می داد این کار به تنش کشیده می‌شود.

حجت الاسلام یوسفی یادآور شد: شهید رئیسی، طعم خدمت صادقانه را به مردم چشاند، امپراتوری رسانه‌ای دشمن و بعضی‌ از داخلی‌ها تلاش می‌کنند ذائقه مردم را تغییر دهند 

اما مردم دیگر نمی‌پذیرند. شهید رییسی سبک ریاست جمهوری را تغییر داد. ایشان در سیل به میان مردم می‌رفت تا با آنها همدردی کند. نماينده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین عنوان کرد: ملت ایران دیگر نمی‌پذیرند رئیس جمهوری روی کار بیاید که به فکر مردم نباشد. شهید رئیسی طعم خدمت خالصانه را در منصب ریاست جمهوری به مردم چشاند.

حجت الاسلام یوسفی در پایان بیان کرد: شهدای خدمت عزیزی که در این سانحه به فیض شهادت رسیدند از بهترین های زمان خود بودند که به مردم خدمت می کردند. امیدواریم خداوند به برکت اخلاص و نیت پاک و صادق این عزیزان که در رأس آن شهید رئیسی عزیز، قدم‌های ما را در ادامه راهشان استوار گرداند. 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار