خبرهای داغ:

جلسه سرمربیان حلقات صالحین لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج) برگزار شد

با حضور حجت الاسلام و المسلمین الیاسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج)، جلسه سرمربیان حلقات صالحین لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۵۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج)، در این جلسه ابتدا جناب سرگرد اسماعیل روان، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج)، ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از استادیار و سرمربیان صالحین، توضیحاتی را در خصوص تشکیل جلسات سرمربیان صالحین با استادیار مطرح کرد و از سرمربیان خواست تا نسبت به معرفی و فعالیت‌های خود در زمینه شناسایی مربیان تلاش کافی را داشته باشند.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین خداد الیاسی، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج)، به عنوان استادیار حلقات صادقین، صالحی و ناصرین، با سخنانی درخصوص شیوه و مکتب امام صادق (ع) بیان کرد: امام صادق (ع) به عنوان رئیس مکتب شیعه شاگردانی را تربیت می‌کرد و به اقصی نقاط مختلف می‌فرستادند، شجره حلقات صالحین نیز باید همین شیوه را پیش بگیرند.

ایشان در ادامه گفت: علم و دانش طوری است که خداوند اگر بخواهد در دل هرکس می‌اندازد، اما حلقات صالحین باید علاقه‌مندی به فراگیری آموزش را در دل جوانان بیندازد چرا که رشد و تعالی در این جلسات وحلقات بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ایشان در ادامه به موضوعاتی نظیر نقش و اهمیت حلقه‌های صالحین، آسیب‌شناسی و ارائه راهکار مناسب در جهت رفع موانع و تقویت بعد معنوی، سیاسی و فرهنگی بسیجیان اشاره نمود.

گفتنی است در این جلسه تاکید بر هم اندیشی در خصوص بهبود روش‌های معنویت افزایی و بصیرت افزایی حلقات صالحین مطرح گردید و تاکید کردند در نشست‌ها، مربیان، احکام ومسائل روز را مطرح و به شبهات مربیان و سرگروه‌ها در یک فضای صمیمی و دوستانه پاسخ دهند و در جلسه آتی اهم فعالیت‌های خودشان را همراه با آسیب شناسی و راهکار‌ها ارائه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار