خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان:

شهید آیت الله رئیسی التیام آلام و گوش شنوای گلایه‌های مردم بود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان شهید آیت الله رئیسی را التیام و درمان‌گر آلام مردم برشمرد و گفت: رییس جمهور فقید، گوش شنوا و مرجع جامعی برای شنیدن تمامی گلایه‌ها و نقد‌های مردم بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۷۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام والمسلمین جلیل علی‌نژاد دوشنبه شب در اجتماع بسیجیان، ائمه‌ جمعه، پیشکسوتان، نمازگزاران، سران عشایر و قبایل استان در یادمان سردار شهید علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز ضمن گرامیداشت و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی ما را به یاد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و شب‌های پر از اضطرابی انداخت که تا صبح برای سلامتی امام (ره) دعا کردیم و دلهره داشتیم اما حکمت خداوند برای این بزرگمردان تاریخ ایران اسلامی تقدیر دیگری رقم زد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه خوزستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در وصف شخصیت این شهید گرانقدر فرمودند که آیت‌الله رئیسی از خوبان عالم بود و همین توصیف برای معرفی ایشان و ارزش‌های والای این شهید بزرگوار کافی است.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی در زمانی که مدیریت تولیت آستان قدس را برعهده داشت، زائرسرایی تاسیس کرد که تنها ۱۴ هزار زائر اولی محروم از استان خوزستان بدون پرداخت هزینه ایاب و زهاب، تغذیه و اسکان به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی‌نژاد با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی ارادت خاصی به خوزستان داشت و هشت بار به این استان سفر کرد ادامه داد: رییس جمهور فقید به صورت میدانی مشکلات مردم را جویا شد و در همین استان با برگزاری نشست های مستمر با مسئولان، دستورات لازم برای پیگیری مشکلات را صادر کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه خوزستان خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در سفرهای خود به خوزستان مشکلات استان را به صورت جدی دنبال می کرد که در سنوات گذشته، بی‌سابقه بود و هیچگاه منتقدان از وی نشنیدند که از واژه نمی توانم، نمی گذارند و نمی شود استفاده کند بلکه هر بار شعار ما می توانیم را سر می داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌نژاد گفت: هیچکس نمی تواند در خصوص علاقه به مردم نقش بازی کند چرا که دیر یا زود این نمایش آشکار می شود که در نهایت مردم ایران برای گرامیداشت یاد و خاطره او همراهانش سنگ تمام گذاشتند.

وی اظهار کرد: ایشان در تمامی سختی‌ها و مشکلات بخصوص در مبارزه با کرونا، سیل، ریزگردها و زلزله در کنار مردم حضور داشت و فردی جامع برای شنیدن تمام گلایه ها بود؛ این همان‌ خصوصیت اصلی مکتب اسلام است که می گویند راه ایمان و مومن بن‌بست ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار