خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی:

پویش خادم ایران با شعار "خدمت کن و خادم شو" در خراسان جنوبی آغاز شد

هنری با بیان اینکه پویش خادم ایران همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: در این پویش جهادگران و گروه‌های جهادی می‌توانند به نیابت از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و یاران ایشان در نقاط هدف خود در سراسر استان، محلات و روستاها خدمات رسانی کنند.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۹۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از برگزاری پویش "خادم ایران" خبر داد.

وی افزود: این خدمات‌رسانی به مردم عزیز می‌تواند در عرصه‌های مرتبط با موضوعات محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

هنری عنوان کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت‌های جهادی را در عرصه‌های ذکر شده و در قالب پویش "خادم ایران" با نام و بیاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند.

وی اظهار کرد: این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان عزیزشان آغاز شده و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ضمن دعوت از کلیه گروه های جهادی استان جهت پیوستن به این پویش و ارایه خدمت به مردم و محرومین عزیز به نام و یاد این شهدای گرانقدر گفت: در تمامی زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت الله رئیسی به طور ویژه گرامی‌داشته و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار