فرمانده سپاه ناحیه عسلویه خبر داد:

۲۵۰ نفر از عسلویه راهی مرقد امام می شوند

۲۵۰ نفر از عسلویه راهی مرقد امام می شوند
فرمانده سپاه عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت؛کاروان ۲۵۰ نفره «رهروان روح الله » راهی مرقد کریمه اهلبیت و امام راحل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۹۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

۲۵۰ نفر از عسلویه راهی مرقد امام می شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با گرامی‌داشت یاد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش گفت: آیت‌الله رئیسی مانند حاج‌قاسم سلیمانی نمونه‌ای از هزاران شاگرد مکتب خمینی(ره) بود که با تبعیت محض از ولایت فقیه توانست در فراق خود چنین حرارتی را دل‌های مؤمنان سراسر عالم ایجاد کند.

سرهنگ‌پاسدار اسماعیل تاجیک با اشاره به کتاب «جاذبه و دافعه علی» شهید مطهری ادامه داد: چنین شخصیت‌های مؤمنی در طول تاریخ، سند، الگو و راهنمای روشنی برای بشریت هستند تا بدانند در کجای تاریخ و کنار چه کسانی ایستاده‌اند، در جهانِ محزون از فراق مالک‌ها قرار گرفته‌اند، یا همراه جهانِ شاد از مرگ آن‌ها شده‌اند.

فرمانده سپاه عسلویه سپس به سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ۲۵۰ نیروی بسیجی از بسیج کارگری، کارمندی و محلات، ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ در قالب کاروان «رهروان روح الله » راهی مرقد آن امام می‌شوند تا در ویژه‌برنامه بزرگداشت این روز شرکت کنند.

سرهنگ تاجیک تأکید کرد: زیارت آستان مقدس کریمه اهلبیت(ع) و مسجد مقدس جمکران در قم هم از جمله برنامه‌های فرهنگی حاشیه‌ای این اردوی چهار روزه است که سروان پاسدار محمود مؤذن جانشین محترم فرماندهی سپاه مسئولیت آن را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه عسلویه در پایان تأکید کرد: بزرگداشت مقام و مکتب امام خمینی(ره) و آشنایی نوجوانان و جوانان با این مکتب، رئیسی و سلیمانی‌های زیادی را به آینده این انقلاب و نظام اسلامی تحویل خواهد داد.

پایان./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار