خبرهای داغ:

ساماندهی 3 هزار نفر از نخبگان در هیات های اندیشه ورز  و مجامع بسیح در استان سمنان / مجامع نخبگانی پرچمداران تحول آفرینی کشور

جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار از ساماندهی 3 هزار نفر از نخبگان در هیات های اندیشه ورز و مجامع بسیج در استان سمنان خبر داد و گفت : این مجامع نخبگانی پرچمداران تحول آفرینی کشور هستند. 
کد خبر: ۹۶۰۲۲۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ محمد  امامی  در نخستین  رویداد توانمندسازی مساله محوری اندیشه ورزان که امروز  با حضور هیات های اندیشه ورز اقشار و متخصصین بسیج استان سمنان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل هیات اندیشه ورز، بیان کرد :هدف از تشکیل این هیئت ها، کم کردن فاصله بین مردم و دستگاه اجرایی و تلاش برای حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگان است. 

جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار ضمن تشریح نقش آفرینی مجامع نخبگانی و اندیشه ورز در حل مسائل مختلف  کشور، بیان کرد: هیات های اندیشه ورز و مجامع بسیج ، پرچمدار تحول آفرینی کشور  هستند و این گروه‌های جهادی و حلقه‌های میانی باعث تحرکات مثبتی  اجتماعی و دستاوردهای بزرگی می‌شوند. 

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت هیات های اندیشه ورز و تاکید مقام معظم رهبری در بحث هیات های اندیشه ورز، یادآور شد:اکنون  قریب به 3 هزار نخبه در مجامع و سازمان‌های استان شناسایی و این هیات های اندیشه ورز بازوان توانمند و اثربخش مشاوره ای برای مدیران دستگاه های اجرایی هستند.  
  
گفتنی است :رویداد فوق برای نخستین بار و به میزبانی ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه قائم آل محمد استان سمنان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار