خبرهای داغ:

پیش بینی افزایش ۵۰ درصدی اعزام کاروان ارتحال امام از خوزستان

رییس قرارگاه گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به استقبال مردم خوزستان از شرکت در مراسم رحلت امام انتظار می‌رود امسال اعزام کاروان ۵۰ درصد افزایش داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۱۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

سرهنگ پاسدار ایمان ممبینی رییس قرارگاه گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص اعزام کاروان به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: پیش بینی شده بیش از ۷ هزار نفر در قالب ۳۶ کاروان از مردم خوزستان در این مراسم شرکت کنند.

او افزود: ۳۱ کاروان از شهرستان‌ها و ۵ کاروان نیز به صورت اقشار تخصصی بسیج در این مراسم حضور می‌یابند و اعزام ها نی بیا توجه به بعد مسافت، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها متفاوت است. گروه پیش قراول که برای راه اندازی قرارگاه و آماده سازی فضا برای میزبانی از مسافران در محل حاضر می‌شوند.

سرهنگ ممبینی می‌گوید: برنامه‌های فرهنگی و زیارتی نیز برای مسافران در مسیر برگشت در نظر گرفته شده است. آغاز حرکت کاروان‌های ما از ۱۲ خرداد ماه است و زیارت مسجد جمکران و مرقد حضرت معصومه نیز در برنامه قرار دارد.

رییس قرارگاه گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: ثبت نام نیز از روزهای گذشته آغاز شد و در صورتی که برخی افراد برای حضور در این مراسم منصرف شوند، افراد دیگری جایگزین خواهند شد.

سرهنگ ایمان ممبینی اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت و ظرفیت استان‌ها توانمندی‌های مناسب برایشان در نظر گرفته شد و بر اساس آن نیز تعداد افراد اعزام شدند.

او همچنین اضافه کرد: عمده جمعیت کاروان جوانان و نوجوانان هستند و برنامه ریزی شده که اقوام مختلف با لباس محلی در این مراسم شرکت نمایند.

سرهنگ ممبینی گفت: ثبت نام بانوان نیز تا حدود ۲ هزار نفر را شامل می‌شود اگرچه تا تکمیل ثبت نام به صورت کامل قطعی نمی‌توان آن را اعلام کرد.

او گفت: تقریبا ۴۵ درصد نسبت به پارسال حجم ابلاغیبرای اعزام افراد افزایش داشت اما پیش بینی حتی اعزام بیشتر از این را هم نشان می‌دهد و تا نزدیک به ۸ هزار نفر از شهروندان خوزستانی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار