خبرهای داغ:

فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۲۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد انتخابات خوزستان افزود:تمامی ستاد‌های اجرایی در شهرستان‌های استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است. همه اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان خوزستان اندیشیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ثابت کرده اند که از مسئولان در عرصه‌های مختلف انقلاب جلوتر هستند، اظهار کرد: مردم قدرشناس کشورمان تشییع باشکوهی از پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهانش کردند و همه ما ادامه دهنده راه این شهید گرانقدر در جهت خدمت به مردم هستیم و در مسیر رئیس جمهور شهید حرکت می‌کنیم.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه ثبت نام از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از ۱۰ تا ۱۴ خرداد ماه به صورت حضوری در وزارت کشور انجام می‌شود، بیان کرد: پس از انجام مراحل بررسی صلاحیت‌های نامزد‌ها از سوی شورای نگهبان دو هفته مانده به برگزاری انتخابات زمان تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری صورت خواهد گرفت.

 

حسینی محراب تاکید کرد: از هم اکنون جریانات سیاسی و شخصیت‌ها در حال برنامه ریزی برای حضور و ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند و مردم همیشه در صحنه کشورمان یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری می‌آفریدند و فردی که در مسئولیت ریاست جمهوری انتخاب می‌شود راه شهید گرانقدر آیت الله رئیسی را ادامه خواهد داد.

 

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار