خبرهای داغ:

برگزاری جلسه تعامل و همراهی برنامه های بسیج دریایی و حوزه شهید مزارعی هندیجان

فرمانده بسیج دریایی منطقه سوم امام حسین علیه السلام نیروی دریایی سپاه از دیدار و جلسه تعامل در برنامه ها با فرمانده حوزه شهید مزارعی و گردان امام علی ناحیه هندیجان وهمکاری بافرمانده بسیج دریایی هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۰۲۴۰۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرگرد پاسدار علی بخشایی اظهار داشت: شهادت رئیس جمهور جهادی و ولایی دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت می گویم و ما با پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری تا پای جان از ایران اسلامی دفاع می کنیم .

وی افزود : یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر و شهدای خلیج فارس و شهدای هندیجان را گرامی می داریم و در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل قرار داریم ما هر چه داریم به برکت خون های مطهر شهدا و امام راحل است و همچنین گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم .

وی بابیان دیدار و تعامل با فرمانده هان بسیج گفت: با ارتباطات خوب و سازنده ایی که هست برای تعامل و همکاری بیشتر در برنامه های بسیج دریایی با فرمانده هان حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و گردان امام علی علیه السلام ودیگر عزیزان شورای حوزه شهید مزارعی دیدار و همچنین برای عزیز محسن تمیمی فرمانده بسیج دریایی هندیجان جهت همکاری معرفی شد که ان شاالله برای سربلندی ایران سرافراز گام های تاثیر گذار بیشتر از قبل برداریم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار