خبرهای داغ:

بیش از ۵ هزار نفر از استان سمنان به بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی سپاه استان سمنان در گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: بیش از پنج هزار نفر از این استان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۰۲۴۲۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

سرهنگ علی خالقیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان، در خصوص برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) از استان سمنان بیش از پنج هزار نفر در قالب کاروان های اتوبوسی و شخصی به مرقد امام خمینی(ره) با شعار محوری "امام وعده های صادق " اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به شهادت فرزند برومند استان سمنان "امیر عبدالهیان" در سانحه هوایی هلیکوپتر حامل رئیس جمهور و همراهان ایشان بیان کرد: کاروان استان سمنان به نام این شهید والامقام با عنوان مجاهد فعال نام گذاری شده و اعزام شکل می گیرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه کاروان های اتوبوسی قبل از ساعت ۵ صبح روز ۱۴ خرداد وارد حرم مطهر می شوند و برای مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب آماده می‌شوند، گفت: بخشی از کاروان ها به صورت شخصی با وسیله نقلیه سواری به مرقد اعزام می‌شوند.
وی افزود: استان سمنان در مسیر تردد برخی زائران از سایر استان های هم جوار و در موقعیت بین الحرمین قرار دارد به همین منظور در طول مسیر موکب هایی برای پذیرایی و استراحت زائران قرار دارد 
مراسم های متعددی در سطح پایگاه ها، محله ها و اقشار مختلف بسیج به نام حضرت امام خمینی(ره) و میثاق با آرمان های امام شهدا برگزار می‌شود که دعوت می کنیم از عموم مردم تا در این مراسم ها با شکوه شرکت کنند .
خالقیان با تأکید بر اینکه اصل ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) بر عهده استانداری و فرمانداری ها قرار دارد و سپاه به عنوان کارگروه اسکان و تغذیه در این ستاد فعالیت می‌کند، اضافه کرد: هرساله شاهد استقبال با شکوه مردم استان سمنان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بودیم و امسال نیز مانند گذشته این حماسه با شکوه را رقم خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار