خبرهای داغ:

تفاهم‌نامه مشارکتی اجرای طرح‌های ساحل سازی رودخانه‌های اروند و بهمنشیر امضا شد

تفاهم نامه مشارکت در ۳ طرح ساحل سازی رودخانه‌های اروند و بهمنشیر بین سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و پالایشگاه آبادان و قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا امضا شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۴۶۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان روز چهارشنبه در نشست امضای این تفاهمنامه در فرمانداری آبادان گفت: اجرای این طرح‌ها در راستای ایجاد فضای مناسب تفریحی و گردشگری برای شهروندان و گردشگران اجرا خواهد شد.

احسان عباسپور افزود: طرح ساحل سازی رودخانه اروند از حدفاصل اسکله صیادی تا محله شطیط با عنوان پارک خلیج فارس با برآورد اولیه ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و پالایشگاه آبادان و همچنین با استفاده از امکانات لجستیکی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلا انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین طرح ساحل سازی رودخانه بهمنشیر حدفاصل پل مدن تا پل سادات با برآورد اولیه یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند و با استفاده از امکانات لجستیکی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا اجرایی می‌شود.

عباسپور ادامه داد: طرح ساحل‌سازی رودخانه بهمنشیر حدفاصل پل ایستگاه هفت (پل پیروزی) تا پل ایستگاه ۱۲ با برآورد اولیه ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است که از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و پالایشگاه آبادان تامین می‌شود و قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا نیز با استفاده از توان لجستیکی اقدامات خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار