بازدید مسئول سازمان بسیج ورزشکاران از اردوی تیم ملی بسکتبال زیر 18 سال دختران و پسران

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از اردوی تیم ملی بسکتبال زیر 18 سال دختران و پسران بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۳۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران، ظهر امروز  مهدی میرجلیلی  رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با استقبال جواد داوری رئیس فدراسیون،محسن معزی‌فر دبیرکل و مسعود کریمی عضو هیئت رئیسه فدراسیون در جمع اعضای تیم ملی بانوان و آقایان رده جوانان  حضور یافت.

 

این جلسه با خوش آمد و خیر مقدم  كريمي رئیس کمیته فرهنگی و مسئول بسیج فدراسیون بسکتبال آغاز شد. در ادامه جواد داوری رئیس فدراسیون ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای خدمت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: شما ورزشکاران جوان دو هویت ملی و دینی دارید که با حضور در عرصه‌های بین‌المللی وظیفه معرفی این دو هویت را به جهانیان دارید.

رئیس فدراسیون ادامه داد: با قدرت در مسیری که در آن قرار دارید با توکل بخدا حرکت کنید. الان وقت تلاش و فراگیری است تا در آینده نزدیک افتخارآفرین برای کشور عزیزمان ایران باشید.

 

همچنین مهدی میرجلیلی اظهار داشت: شما جوانان کشور در رویدادهای ورزشی تنها نماینده بسکتبال ایران نیستید، بلکه نماینده کل کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستید و مسئولیت دارید. تلاش کنید ضمن پاس داشتن ارزش‌های دینی و ملی ،با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی موفق شوید.

 

در پایان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران به سوالات و درخواست‌های اعضای تیم ملی و کادر فنی پاسخ داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار