فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان؛

یادواره های شهدا باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود

یادواره شهید سعید یداللهی در حسینیه متبرک به نام این شهید به همت کمیته خادمین شهدا شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۴۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ یادواره شهید سعید یداللهی فرزند سبزعلی به همت بسیجیان شهرستان فارسان و کمیته خادم الشهدای شهرستان فارسان در حسینیه متبرک به نام این شهید برگزار شد. 
سرهنگ علیرضا عربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در جمع بسیجیان و خانواده‌های شهدا گفت: مهم‌ترین رمز عاقبت بخیری شهید یداللهی و سایر همرزمانش اخلاص بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان، در ادامه عنوان کرد: همانطور که سردار شهید ما حاج قاسم سلیمانی گفت، شرط شهید شدن شهید بودن است تا کسی شهید نباشد و مثل شهدا زندگی نکند به مقام والای شهادت نخواهد رسید، اخلاص شهدا و ولایت پذیری این شهدا رمز عاقبت بخیری آنها بود.
لازم به ذکر است : در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس با اهدا لوح سپاس از جایگاه رفیع شهدا، صبر و استقامت خانواده معظم این عزیزان تجلیل شد.
شهید سعید یداللهی دهم تیر ماه ۱۳۴۴ در شهرستان فارسان به دنیا آمد او دانش آموز چهارم متوسطه بود که در عملیات‌های بیت المقدس و محرم و همچنین در خطوط پدافندی جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و در هفتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید مهم‌ترین توصیه او که در وصیتنامه اش ذکر شده است این جمله گوهربار است؛ بیایید به خطا دچار نشویم و به اسلام و ولایت فقیه ایمان بیاوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار