«زیر آسمان ایران» را از یاسوج، پایتخت طبیعت ایران بشنوید

برنامه «زیرآسمان ایران» هر هفته به معرفی یك استان می پردازد.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۷۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،  در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» در بیست و پنجمین هفته استان «کهگیلویه و بویر احمد» معرفی می شود.
به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌سازان گروه ورزش و تفریحات این هفته با همكاری صدا و سیمای استان «کهگیلویه و بویر احمد» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران و رادیو دنا می‌كنند.
«هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز سال گذشته آغاز شده و هر هفته آن متعلق به معرفی یك استان سربلند ایران عزیز است.
 در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از جمله ایران شهر، راه شب و زیر آسمان شهر و همچنین مستندهای رادیویی، از مفاخر فرهنگی و هنری، دست سازه‌های نفیس و گرانبها، ،جاذبه های تاریخی، طبیعی، گردشگری، مذهبی و اقلیمی، اداب، رسوم ، سنن و غذاهای محلی این استان خواهید شنید.
«زیرآسمان ایران» این هفته 10 و 11 خرداد به تهیه كنندگی زهرا قائدی و فریبا پورعلی، اجرای حامد نجم الهدی و خانم طیبه صادقی، استاد کمال همنشین و جانگرفته و گزارشگری نوید دانشور، سمیه عوض پور و سجاد بیگدلی ساعت ۱۷:۱۵ تا 20:00 با همكاری صدا و سیمای «کهگیلویه و بویراحمد » از رادیو ایران موج اف‌ام، ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ كیلوهرتز و رادیو دنا موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۸۹۱ کیلوهرتز پخش می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار