مراسم هفتم شهدای خدمت

قدمگاه رئیس جمهور شهید در روستای مزداران گلباران شد

قدمگاه رئیس جمهور شهید در روستای مزداران گلباران شد
مراسم گلباران قدمگاه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و تجدید میثاق با ایشان و شهداء غروب چهارشنبه نهم خردادماه ۱۴۰۳ هم زمان با هفدهمین روز از شهادت شهدای خدمت در مسجد جامع روستای مزداران(مکانی که رئیس جمهور شهید در آنجا با اهالی سیل زده روستا دیدار کرده بود ) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۳۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛

 

مراسم گرامیداشت هفتمین روز از شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور غروب چهارشنبه با حضور سرهنگ دوم پاسدار محسن رحیمی فرمانده سپاه ناحیه قمر بنی هاشم علیه‌السلام، فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی در روستای مزداران از توابع شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

 در ابتدای مراسم یکی از قاریان به تلاوت آیاتی از کلام الله قرآن مجید پرداخت، و این مراسم با سخنرانی فرماندار شهرستان ادامه داشت؛ سپس یکی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در عزای شهید جمهور و همراهان خدومش در سانحه هوایی «ورزقان» نوحه خوانی کرد.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهیدمان چند روزی از سیل روستای مزداران‎ نگذشته بود که با حضور خود در روستای مزداران اهالی روستا را دلگرم کرده بود؛ اهالی روستای مزداران یاد و خاطره ی رئیس جمهور شهید زا با برگزاری مراسم شب هفتم گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/ خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار