خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای بیت المقدس شهرستان هندیجان

مراسم یادواره گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان هندیجان با سخنرانی آزاده دوران دفاع مقدس، کارشناس ادبیات مقاومت ، نویسنده کتاب پایی که جاماند سید ناصر حسینی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۹۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج درهندیجان، مراسم یادواره شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان هندیجان همراه با سخنرانی و مداحی در سالن اجتماعات مرحوم خسروی با همت ناحیه سپاه شهرستان هندیجان باشکوه ویژه ایی به مناسبت سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر برگزار گردید .

فرماندار هندیجان حسین بحرکانی با خوش آمد گویی و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم یادواره شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان نمود و اظهار داشت : همه ماها قدرشناس ایثار و افتخار آفرینی شهدا و همچنین شهدای خدمت هستیم ، فتح خرمشهر با فداکاری رزمندگان و قشرهای مختلف مردمی و هدایت و رهنمودهای امام راحل محقق شد .

وی افزود : شهدا همواره درس های بزرگی در دفاع و پشتیبانی از اسلام و انقلاب و ولایت آموختند و دشمنان اسلام همواره شکست خورده هستند و راه شهدا ادامه دارد .

سید ناصر حسینی آزاده هشت سال دفاع مقدس و نویسنده کارشناس ادبیات مقاومت ، دیپلمات فرهنگی و نویسنده کتاب پایی که جا ماند درجمع قشرهای مختلف مردم و بزرگان و خانواده های معظم شهدا و رزمندگان و بسیجیان خواهر و برادر و مسئولان از جمله امام جمعه ، فرماندار و رئیس بنیاد شهید و فرمانده ناحیه خاطراتی از دوران دفاع‌مقدس بازگو نمود و عنوان نمود:  با رشادت های رزمندگان و شهدا خرمشهر آزاد شد و دشمن بعثی صدام شکست خورد و فتح خرمشهر موجب افتخار گشت.

سید حسینی درادامه از رشادت های همسنگران خود که تا پای جان ایستادگی نمودند و حماسه های آفریدن و ملت ایران از آرمان های امام و شهدا دفاع نمودن و ایثار شهدا ماندگار شد.

 مراسم یادواره شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان هندیجان با مداحی و تشکر فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از حضور مردم ، بزرگان و مسئولان و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و رزمندگان به پایان رسید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار