کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه امروز موجودیت رژیم اشغالگر در معرض اضمحلال است، افزود: با افزایش جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه و کشتار زنان و کودکان، وجدان بشری در جهان بیدارتر می‌شود و پیروز واقعی این میدان تا امروز جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۹۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

محمد جواد یاری کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تازه‌ترین جنایت جنگی صهیونیست‌‌ها در رفح که موج بی‌سابقه‌ای از واکنش و خشم مردم سراسر دنیا را به همراه داشته است، گفت: تشکیل رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین یک پروژه غربی، استعماری و سلطه‌جویانه از طرف قدرت‌های استعماری آن وقت جهان و مبتنی بر کشتار بوده است. 

وی افزود: حقوق مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی له می‌شود و این رژیم در مدت مذکور وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب شده است و طی تمامی این سال‌ها این رژیم اشغالگر از هیچ جنایتی علیه فلسطینیان فروگذار نکرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه امروز غرب رسوا شده و دروغین بودن ارزش‌ها و شعارهای غربی آشکار شده است، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بشر کم‌نظیر یا بی‌نظیر بوده است؛ جنایات اخیرشان در رفح که کشتار هزاران زن و کودک بی‌گناه دیگر بود هم نمی‌تواند هیمنه پوشالی این رژیم را بازگرداند و هر قدر دست به جنایت بزنند طغیان مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیا را در حمایت و خون‌خواهی مظلومان به همراه خواهد داشت که نشان از بیداری مردمی در جهان است.

یاری ادامه داد: رژیم صهیونیستی اکنون درگیر چالش‌های پیچیده ناشی از این جنگ بوده و مجبور است همزمان با چند بحران مقابله کند، از جمله فشارهایی که علیه این رژیم آزاد کردن اسرای اسرائیلی و پایان دادن به جنگ فرسایشی در غزه وجود دارد و اخیراً هم موضوع صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی توسط دیوان بین‌المللی دادگستری به خاطر جنایت‌ جنگی در غزه؛ همه این موارد باعث شده تا برای بقا دست و پا بزند.

وی با تاکید بر اینکه امروز موجودیت رژیم اشغالگر در معرض اضمحلال است، افزود: با افزایش جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه و کشتار زنان و کودکان، وجدان بشری در جهان بیدارتر می‌شود و پیروز واقعی این میدان تا امروز جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار