تقوای سیاسی شهید رئیسی باید الگوی مدیران قرار گیرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: تقوای سیاسی شهید آیت‌الله رئیسی باید به‌عنوان الگویی کامل در مسیر خدمتی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۲۹
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ علیرضا جنیدی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین و اداری بردسکن در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد اظهار کرد: حقیقتاً تقوای سیاسی شهید آیت‌الله رئیسی شهره عام و خاص بود و علی‌رغم اینکه سینه‌اش پر از ضعف و بی‌مدیریتی منتقدانش بود؛ ولی هیچگاه آنها را در کف جامعه تخریب و یا کوچک نکرد. وی عنوان کرد متأسفانه برخی سیاسیون قضاوت‌های عجولانه و غیرمنصفانه‌ای نسبت به رئیس‌جمهور شهید داشتند؛ ولی شهید رئیسی هیچ عکس‌العملی را از خود در برابر صحبت‌ها و حرف‌های بی‌پایه‌واساس منتقدان خود نشان نداد و در مسئولیت سیاسی که به او واگذار شده بود تقوای خود را حفظ و به لحاظ اخلاقی تنزل پیدا نکرد.
وی افزود: مدیرانی بودند که مسئولیت‌هایی را پذیرفتند؛ اما در حوزه اخلاق و تقوا تنزل پیدا کردند. شهید جمهور علی‌رغم مسئولیت‌های بزرگ و مهمی که در طول دوران انقلاب به او واگذار شده بود همچنان تواضع داشت و کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشت و این شاخصه باعث عروجش شد.

جنیدی بیان کرد: شهید جمهور محور وحدت‌آفرین بین جریانات سیاسی در کشور بود. ولایت‌مدار و ولایت باور به معنای واقعی بود و عملیاتی‌کردن فرمایشات مقام معظم رهبری را برای خود یک تکلیف می‌دانست و در واقع ذوب در ولایت بود و علی‌رغم مسئولیت سیاسی که در کشور داشت خدمت‌کردن به مردم را برای خود یک توفیق و کاری خستگی‌ناپذیر می‌دانست.
وی باتوجه‌به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه اعلام کرد: مردم باید به دنبال نیرویی باشند که بتواند مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را باقوت ادامه دهد و همانند این شهید معادلات منطقه‌ای و دنیا را نسبت به ایران اسلامی تغییر دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن ضمن گرامی داشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اذعان داشت: حماسه فتح خرمشهر یک حماسه بی‌بدیلی بود و رزمندگان در این عملیات بزرگ امر غیرممکن را به ممکن تبدیل کردند و پیروز میدان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار