خبرهای داغ:
الگو باشیم |

کارآفرین موفقی که با کمترین امکانات در حال پرورش بلدرچین است

این جوان کارآفرین برای اولین بار در شهرستان گتوند توانسته کارگاه پرورش بلدرچین را راه اندازی نماید
کد خبر: ۹۶۰۲۷۵۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳


کارآفرین موفقی که با کمترین امکانات در حال پرورش بلدرچین است


این جوان کارآفرین برای اولین بار در شهرستان گتوند توانسته کارگاه پرورش بلدرچین را راه اندازی نماید

مهدی پاپی زاده کارآفرین جوان در خصوص راه اندازی این کارگاه می‌گوید: با توجه به علاقه‌ای که به پرورش بلدرچین داشتم حدود سه ماه در استان اصفهان دوره آموزش و پرورش بلدرچین را گذراندم و سپس در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر در منزل خود اقدام به راه اندازی کارگاه پرورش بلدرچین نمودم ۰

این فعال اقتصاد مقاومتی در ادامه بیان داشت با دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گتوند و خرید زمین در ابعاد بزرگ‌تر در نظر داریم که کارگاه پرورش بلدرچین را توسعه و گسترش دهیم.

پاپی زاده تصریح کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بنا داریم پس از گسترش کارگاه تعداد بلدرچین‌ها را افزایش دهیم تا بهره برداری بیشتری صورت بگیرد.

او در خصوص تعداد شاغلین در این کارگاه پرورش بلدرچین گفت: تاکنون زمینه اشتغال ۳ نفر اعضای خانواده به صورت مستقیم و حدود ۱۰۰ نفر غیرمستقیم تاکنون فراهم شده است و در صورت توسعه کارگاه، افراد بیشتری مشغول به کار خواهند شد.


این کارآفرین موفق در خصوص نحوه فروش محصولات خود در بازار گفت: با توجه به اینکه نوع بلدرچین‌ها تخم گذار هستند تخم بلدرچین‌ها به استان اصفهان تهران فارس و شهرستان‌های استان خوزستان صادر می‌شود.

پاپی زاده در پایان بیان کرد: از مسئولین انتظار داریم که کارگاه‌های کوچک و زودبازده را حمایت کنند تا علاوه بر گسترش آن باعث زمینه اشتغال افراد بیشتری شوند.


خبرنگار و مصاحبه: داود طهماسبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار