خبرهای داغ:

شرکت توزیع برق خوزستان برای عبور از اوج مصرف تابستان آمادگی کامل را دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این مجموعه برای تامین برق پایدار در تابستان پیش رو آمادگی کامل را دارد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

علی خدری پنجشنبه با اشاره به عملکرد سال گذشته در این بخش، از پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم‌مصرف در استان خوزستان اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا سه هزار میلیارد ریال پاداش به صورت نقدی، لوازم خانگی، خودرو و آپارتمان به مشترکان کم‌مصرف و خوش‌حساب استان تعلق گیرد.

خدری در ادامه به برنامه‌های فنی، عملیاتی و فرهنگی این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با اجرای این برنامه‌ها، بخش خانگی ضمن استفاده از برق پایدار، مازاد مصرف خود را به سمت صنایع سوق داد که به این ترتیب ۶ درصد انرژی بیشتری به صنایع اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه رشد پیک در گذشته یکی از شاخص‌های عملکرد شرکت‌ها محسوب می‌شد، اما امروزه کنترل پیک و کاهش آن از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی و کلان و صرف هزینه‌های سنگین برای اینکه فقط چند روز در فصول گرم سال بتوان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد، منطقی نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به پیش‌بینی‌ها مبنی بر گرم‌تر بودن تابستان امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: هر درجه افزایش دما حدود سه تا چهار درصد به میزان رشد مصرف اضافه می‌کند و این در استان خوزستان که گرمترین شهرهای جهان را دارد از اهمیت بالاتری برخوردار است.

خدری در پایان از تدوین ۱۸۰ برنامه در حوزه‌های مختلف برای عبور از پیک تابستان خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها ضمن تقدیر از عملکرد روسای مدیریت مصرف، تصمیمات مهمی برای پایداری شبکه برق در تابستان سال جاری گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار