خبرهای داغ:

700 پرس غذای گرم در روستای لاسجرد توزیع شد

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله از توزیع 700 پرس غذای گرم در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در روستای لاسجرد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۸۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم کمک های مومنانه و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای غزه توزیع غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه انجام شد.

علی اکبر معینیان از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، آماده سازی و توزیع ۷۰۰ پرس غذای به همت گروه جهادی پایگاه انجام شد.

او افزود: همچنین جلسه اعضای شورا پایگاه با محوریت هماهنگی برنامه های اجرایی و مناسبت های در پیش رو با حضور اعضا انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، هیئت شهدای گمنام با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی برپا شد. این هیئت به صورت هفتگی در روستا برگزار می شود.

معینیان یادآور شد: فراخوان گردان امام علی (ع) در منطقه امامزاده امیرمصیب در لاسجرد برپا و سرکشی از روند فعالیت ها و برنامه ها انجام شد.

باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده در پایگاه های بسیج، اهدای جایزه بر اساس حد نصاب امتیازهای کسب شده انجام و تمرین فوتسال نونهالان پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه انجام شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار