خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن همراه ختم صلوات در پایگاه های بسیج سرخه انجام شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی ویژه برنامه های تلاوت قران و ختم صلوات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۹۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، محفل انس با قرآن به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن با قرائت سوره یس در حلقه تربیتی صالحین شهید حسن معمار و شهید علیرضا ابراهیمی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای واقعه اخیر برگزار و موضوع مورد بحث در این حلقات خدمات شهید آیت الله رئیسی و شهیدحسین امیرعبداللهیان بوده است.

او افزود: ضمن برافراشتن پرچم عزا و سیاه پوش کردن پایگاه به مناسبت شهادت شهدای خدمت، ختم صلوات نیز در پایگاه انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه خاطرنشان کرد: مریم آزمون فرمانده حوزه کوثر در جمع اعضای شورا پایگاه حضور یافته و توجیه وظایف اعضا در جهت عملکرد بهتر نیروها انجام شد.

گفتنی است ختم صلوات در حلقه شهید ابراهیم امامی و شهید علی اکبر حسنان به نیت شهدای خدمت در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

برگزاری کلاس تفسیر قرآن و احکام همراه با بیان نکات اخلاقی از کتاب گناهان کبیره شهید دستغیب در حلقه شهیدان ابراهیم امامی و علی اکبر حسنان از دیگر برنامه ها بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار