خبرهای داغ:

عملیات بازسازی و مرمت خانه بهداشت روستای اروانه آغاز شد

عملیات بازسازی و مرمت خانه بهداشت روستای اروانه آغاز شد
مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از آغاز عملیات بازسازی و مرمت خانه بهداشت روستای اروانه در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۹۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیج سازندگی با هدف خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آن ها با حضور گروه های مختلف جهادی در صحنه حضور داشته و اقدامات و فعالیت های بسیاری با یاری جهادگران در سطح روستاها و شهرها در حال انجام است.

محمدجواد عبداللهی مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آغاز طرح مرمت و بازسازی خانه ها در روستاها اظهار کرد: بسیج سازندگی طی سالیان فعالیت خود با همت والای جوانان مؤمن انقلابی در عرصه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی و پروژه های عمرانی و آبرسانی، کمک مؤمنانه، نهضت مسکن، تهیه جهیزیه، اقتصاد مقاومتی و خدمت بی منت به مردم در صحنه حضور داشته و دارد.

او افزود: سازندگی و محرومیت زدایی از اهداف سپاه است و در این خصوص سپاه ناحیه قدم های خوبی برای بازسازی خانه های محرومان و مددجویان کمیته امداد برداشته است.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: جوانان برای شرکت در طرح های سازندگی و عمرانی به صورت داوطلبانه همراه بسیج سازندگی در روستاها و مناطق مختلف حضور یافته و امروز شاهد مرمت و بازسازی خانه ها هستیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: با یاری گروه های جهادی خانه مددجویان جهت بازسازی و مرمت بازدید و عملیات بازسازی و مرمت خانه بهداشت روستای اروانه انجام شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار