خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی مهارت فرزندپروری در سرخه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برپایی کارگاه آموزشی مهارت فرزندپروری و آسیب های تک فرزندی ویژه مادران در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۰۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه آموزشی مهارت فرزندپروری و آسیب های تک فرزندی به همت هئیت ورزش های همگانی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در جمع مادران برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی هیئت اظهار کرد: کارگاه آموزشی مهارت فرزندپروری در جمع مادران با حضور مسوول واحد بهداشت خانواده و مسوول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه انجام شد.

او افزود: نزدیک به ۲۰ نفر از بانوان ورزشکار در این کلاس حضور داشته و در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه با اشاره به برپایی همایش یوگا بانوان در پارک ملت سرخه، افزود: این همایش نیز با حضور ۲۰ نفر از بانوان برپا و بانوان به انجام حرکات یوگا و استپ آجری پرداختند.

صفا در ادامه اضافه کرد: مسابقه تمرکز و حرکت با حضور بیش از ۱۵ نونهال در پیش دبستانی نام آوران به همت کمیته بازی با کودک برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او خاطرنشان کرد: برپایی فستیوال شادی آب و یخ در زمین چمن تختی سرخه با حضور بیش از ۴۰ نونهال ۴ تا ۶ ساله همراه با اجرای ورزش و نرمش، بازی با آب و کف، نقاشی روی یخ و غیره از دیگر برنامه ها بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار