معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در زنجان در دولت سیزدهم اجرا شده است

زنجان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: نزدیک به ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در دولت سیزدهم در استان زنجان اجرا و به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۱۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سید احمد خلیلی اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی علاوه بر ماموریت های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیر ساخت های حمل و نقل و بالا بردن ایمنی و کیفیت ترابری کشور است.

وی، با بیان اینکه وجود شبکه های ارتباط جاده ای نقش بسیار مهم و بنیادی در تحولات اجتماعی، اقتصادی و توسعه کشور دارد،ابراز کرد: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان را در قالب احداث، تعریض، بهسازی و ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی هفت پروژه را در سطح استان در دست اقدام دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،در خصوص عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در حوزه راهسازی در دولت سیزدهم،بیان داشت: توسعه راهها و توجه به حوزه راهسازی یکی از اولویت های دولت سیزدهم بود و از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به «۳۵کیلومتر» پروژه راهسازی در سطح استان زنجان با اعتباری به ارزش روز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسیده است. 

خلیلی به پروژه هایی که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است اشاره کرد و یاد آورشد: «۱۵ کیلومتر» از قطعه دوم محور و «۱۲ کیلومتر »از قطعه چهارم محور «سلطانیه -قیدار -کبودرآهنگ، همچنین «۶ کیلومتر» از محور زنجان به بیجار و بیش از «۱.۵ کیلومتر »هم از محور ملاسرا-شفت به بهره برداری رسیده است. 

گفتنی است این استان دارای بیش از پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه است که شامل ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۷۵۰ کیلومتر راه فرعی و بیش از چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر طول راه روستایی است.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار