خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

مجریان انتخابات از هر اقدام شائبه برانگیز در جانبداری از نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند

قناعت گفت: مجریان انتخابات ریاست جمهوری از انجام هرگونه اقدام شائبه برانگیز در جانبداری از نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند. 
کد خبر: ۹۶۰۲۸۳۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در ستاد انتخابات استان با توجه به برگزاری زودهنگام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: با شهادت آیت الله رئیسی دوران ریاست جمهوری ایشان ناتمام ماند و پیش از رسیدن چهار سال تعیین شده، انتخابات برای تعیین رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو ماه قبل، انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار شد، از آمادگی خراسان جنوبی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

قناعت افزود: در این انتخابات ضمن اینکه شعب اخذ رأی نباید کاهش یابد، فرمانداران تحلیل و پیش‌بینی‌های لازم برای وضعیت و تعداد شعب سیار اخذ رأی را داشته باشند.

استاندار بر رعایت اصل بیطرفی از سوی مجریان انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و آنان را از انجام هرگونه اقدامات شائبه برانگیز در جانبداری از نامزدهای انتخاباتی برحذر داشت.

قناعت با اشاره به اینکه اکنون در زمان حساسی قرار داریم که نباید عادی و روتین از آن بگذریم، عنوان کرد: خراسان جنوبی را استانی منتسب به شهید آیت الله رئیسی می‌دانند که با وجود مردم مؤمن و متدین همیشه درصد مشارکت در انتخابات در آن بالاست لذا در انتخابات پیش‌رو هم باید همچنان رتبه استان در خصوص درصد مشارکت را حفظ کنیم.

وی با بیان ضرورت ارائه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی انتخابات، ادامه داد: کارها باید بر اساس جدول زمان‌بندی به صورت دقیق و کامل انجام و جلسات ستاد انتخابات نیز به شکل منظم برگزار شود.

استاندار بر حساسیت موضوعات امنیتی انتخابات تأکید کرد و گفت: امنیت پایدار خراسان جنوبی به امر عادی تبدیل نشود که ما را از حساسیت در این زمینه غافل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار