خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی ویژه سطوح مدیریتی فولاد اکسین خوزستان

قمر گفت: این واحد با بررسی نیاز‌های آموزشی همه رده‌های سازمانی از جمله معاونین و مدیران در امسال اقدام به برنامه ریزی دوره‌های آموزشی برای همه رده‌ها کرده است.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۴۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مهدی قمر مدیر واحد آموزش شرکت در این خصوص گفت: یکی از دوره هایی که پس از بررسی نیازهای آموزشی سطوح مدیریتی شرکت اهمیت آن در نظر گرفته شد دوره مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی بود که با برنامه ریزی صورت گرفته این دوره در تاریخ ۷ خرداد برای مدیران شرکت برگزار کردید.

او در خصوص این دوره گفت: اهمیت این دوره از آنجاست که ارتقا دانش مالی مدیران یک شرکت سبب همگرایی بیشتر با بخش ها و سازمان های مالی شده و با بهبود اجرای فرایندها، بهره‌وری نیز افزایش می یابد .

هدف از برگزاری این دوره ایجاد چشم‌انداز بلندمدت برای مدیران و به روزرسانی دانش آن‌ها با آخرین تغییرات قانون و ایجاد همگرایی بین ارکان مدیریت سازمان و بخش مالی، به گونه‌ای که با تقویت زبان مشترک، امکان تصمیم‌گیری صحیح فراهم گردد.

قمر در پایان افزود: لازم است از نگاه مدیرعامل محترم شرکت به موضوع آموزش کارکنان و تاکید ایشان بر فراهم نمودن امکانات آموزشی شرکت تقدیر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار