رزمندگان زنجانی در ۱۸ عملیات آفندی بزرگ نقش آفرینی کرده اند

زنجان_رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس گفت: رزمندگان زنجانی در ۱۸ عملیات آفندی بزرگ در مقابله با دشمنان نقش آفرینی کرده اند.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۹۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

رزمندگان زنجانی در ۱۸ عملیات آفندی بزرگ نقش آفرینی کرده اند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار نصراله فتحیان در نخستین یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و مقاومت این استان افزود: مردم زنجان اهل فرهنگ، علم و هنر و فداکاری بوده این شهر پایتخت شور و شعور زینبی و حسینی است.

وی یادآوری کرد: زنجانی ها تاریخ بلند و تمدنی بزرگ را همراه دارند چرا که ۷0 هزار رزمنده در قالب چهار لشکر خط شکن عملیاتی با فرماندهی شهید باکری، کاظمی و دیگر فرماندهان در زمان دفاع مقدس را به نام‌ خود ثبت کرده اند که این مهم ارزشمند است.

رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و عضو شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر دوران دفاع مقدس و مقاومت گفت: بیش از ۱۸ عملیات آفندی و بزرگ جوانان دیروز از اسلام، انقلاب، آرمان‌های امام راحل، عزت و شرف ملت ایران دفاع کردند.

فتحیان افزود: قیام و احترام به سه هزار و ۵۳۵ شهید استان و 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس کشور و 32 شهید امدادگر استان زنجان بر همه لازم و و واجب است.

فتحیان ادامه داد: برای همه جناح های مقاومت در سراسر دنیا بخصوص غزه، لبنان و یمن و در همه جبهه‌ های مقاومت از خداوند متعال طلب موفقیت، عزت و افتخار و برافراشته ماندن پرچم ولایت را خواستاریم.

وی، سوگواری عظیم ملت در غم از دست دادن شهدای خدمت در سانحه هوایی و شهید جمهور ملت را خلق حماسه ای دیگر از جانب مردم دانست و افزود: این مهم موجب شکست و نا امیدی دشمن است.

رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و عضو شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر دوران دفاع مقدس و مقاومت، مردم غیور زنجان را به شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو برای انتخابی انقلابی و اصلح دعوت کرد و آنان را برای حضور پر رنگ در جبهه حق علیه دشمنان برای انتخاب رئیس جمهوری مجاهد و کارآمد تشویق کرد.

گفتنی است، نخستین یادواره شهدای امدادگر استان زنجان با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، مقامات کشوری، استانی، برادر شهید سرهنگ قدیمی از شهدای همراه رئیس جمهور شهید ایران اسلامی و خانواده 32 شهید امدادگر استان زنجان برگزار و در این یادواره از کتاب این شهدا رونمایی و از خانواده های گرانقدر شهدای امدادگر دفاع مقدس و مقاومت قدردانی و در پایان مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس زنجان نیز غبار روبی و عطر افشانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار