خبرهای داغ:

امام جمعه آبادان: کشور به رییس جمهوری خادم و جهادی همچون شهید رییسی نیاز دارد

امام جمعه آبادان با تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی در بین آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم رییس جمهوری گفت: باید فردی را انتخاب کرد که تفکر و اندیشه شهید آیت‌الله رییسی را دارا باشد.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: باید انتخابات باشکوهی در هشتم تیر ماه داشته باشیم تا قدردان دولت شهید رئیسی باشیم.

وی افزود: ما بعد از انقلاب اسلامی شخصیت‌های بزرگی داشتیم ولی فرصت نبود در میدان خدمت از آنها استفاده کرد زیرا دشمن اجازه نداد که ابعاد شخصیت آنها را بشناسیم.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه امثال شهیدان سلیمانی و رییسی مدیران جهادی بودند، گفت: باید هشتم تیرماه فردی با چنین مشخصاتی برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: فردی که اخلاص در عمل، توکل بر خدا و صداقت در کار و صبر انقلابی از شاخصه‌های وی باشد باید رئیس جمهور بعدی ایران شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: آیت الله رییسی شب و روز و به صورت جهادی کار می‌کرد و خستگی نمی‌شناخت؛ ولایتمداری و ترجیح آن بر تمام امور از صفات مناسب شهید رییسی بود

وی افزود: مردم سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند و امید است در انتخاب پیش رو نیز فردی کارآمد برای پیشبرد اهداف دولت مردمی آیت الله رییسی انتخاب شود تا به صورت شبانه روزی برای این هدف تلاش کند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: رسالت و راه امام همان راه انبیا بود و ایشان وقتی دیدند طاغوت ارزش‌های اسلامی را نادیده گرفته به پشتوانه ملت ایران قیام کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) براندازی حکومت طاغوت و تاسیس حکومت اسلامی را به پشتیبانی ملت ایران تجلی بخشید و مردم نیز در زمان حیات از ایشان حمایت کردند و در زمان رحلت برای ایشان سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه آبادان با گرامیداشت ۱۵ خرداد گفت: حضرت امام خمینی (ره ) ۱۵ خرداد را عزای عمومی اعلام کرد و این روز شروع و حرکت انقلابی بود که امام پایه گذار آن شد.

وی افزود: قیام جاودانه و خونین ۱۵ خرداد که از قم آغاز شد و خون شهرهای دیگر را نیز در دفاع از باورهای دینی و مقام مرجعیت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به جوش آورد نقطه عطف و جرقه ای بود برای انقلاب مردم ایران که در برابر حکومت ظلم و استبداد شاهنشاهی به وقوع پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار