خبرهای داغ:

برگزاری نشست توجیهی ریحانه های کاروان رحلت امام خمینی

سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در آستانه عزیمت کاروان ارتحال امام خمینی(ره) در جمع بانوان بسیجی حوزه ریحانه النبی(ص) خرمشهر حاضر و توصیه ها و آخرین نکات را یادآوری نمود.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۶۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر سرهنگ پاسدار محمد لویمی با حضور در حوزه مقاومت بسیج ریحانة النبی(ص) ناحیه خرمشهر نشست توجیهی برگزار و توصیه های ایمنی و خود مراقبتی را برای بانوان شرکت کننده در این اردوی زیارتی بیان نمود 

 

محمد لویمی گفت؛ به امید خدا و در کمال مراقبت و مواظبت هر چه بیشتر به زودی مرقد بنیان گذار انقلاب اسلامی را زیارت خواهید نمود و نائب الزیاره همه همشهریان خودتان در حرم با صفا و مطهر سلاله پاک رسول الله صلی الله علیه و اله خواهید بود.

 

سرهنگ لویمی با اشاره به کم و کیف اعزام این کاروان بر تلاش مسافران برای شناخت بیشتر شخصیت امام خمینی(ره) از ابعاد مختلف ، دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه خرمشهر افزود؛ با پیگیری های بعمل آمده تعداد ۳۸۰ نفر با ۸ دستگاه اتوبوس و عوامل اجرایی و اکیپ های ایمنی خواهردر مراسم ارتحال بنیانگزار فقید جمهوری اسلامی ایران توفیق حضور دارند.

 

وی افزود ؛ تعداد متقاضیان با مراتب چندین برابر این انار بود لکن با توجه به سهمیه ای که از استان دادند و محدودیت های تردد بیش از این مقدور نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار