مداحی یک فرصت بسیار ارزشمند برای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی است

نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور، سرهنگ پاسدار قورزایی مسئول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه سلمان، و سرهنگ پاسدار کلاته مدیر برنامه و بودجه سازمان بسیج مداحان کشور و جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان در دفتر مسئول سازمان بسیج مداحان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۹۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی، مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان، ضمن ارائه گزارشاتی از عملکرد سازمان در بخش های مختلف مناسبتی، ملی، مذهبی، آموزشی، برپایی دوره های آموزشی، اردویی وجهادی وجلسات روضه های خانگی ...گفت: مداحی یک فرصت بسیار ارزشمند برای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی است که اگر به درستی از آن استفاده شود قطعا معجزه آفرین خواهد شد.

وی  با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی نوگلان زینبی و حسینی و نیز دوره های آموزشی دیگر دوره های سنی با حضور اساتید استانی و کشوری در زمان های تعیین شده ، افزود : امروز جامعه مداحان و خصوصا بسیج مداحان باید در راستای تربیت نیرو و کادر سازی برای انقلاب سرمایه گذاری کنند.

صالحی ، وحدت و همدلی را عامل مهمی در برگزاری و انسجام برنامه های مناسبتی مذهبی و ملی در حوزه های مختلف هیئتی ،مسجدی ،جلسات خانگی و....عنوان کرد و یادآور شد:مداح يكی از اقشار تأثير گذار اصلی در جامعه اسلامی محسوب ميشود كه بايد در مسائل مختلف عرصه فرهنگی و دينی وارد شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به ظرفیت جامعه مداحان در جریان سازی فرهنگی تصریح کرد: جامعه ستایشگری و هیئت‌ها نقش ویژه‌ای در ترویج معارف و فرهنگ اهل‌ بیت (ع) و جریان سازی فرهنگی دارند و باید از این ظرفیت برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بهره گیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار