در شیخ شبان برگزار شد؛

یادواره شهید رئیسی و شهدای خدمت

یادواره شهید رئیسی و شهدای خدمت
همزمان با ایام شهادت حضرت امام رضا علیه السلام (به روایتی) یادواره خادم الرضا علیه السلام شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در شیخ شبان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۳۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره سیدالشهداء خدمت شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت با حضور پر شور مردم این روستای نمونه ایثارگری و روستاها و شهرهای اطراف و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن هاشمی در این برنامه گفت: شهید آیت الله رئیسی در هر جا قرار می گرفت به بهترین نحو مسئولیتش را انجام می داد و آنجا را متحول می کرد.

رئیس دفتر دیوان عالی کشور اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی بسیار ساده زیست بود و بنده که از نزدیک شاهد زندگی او بودم وی لباس ساده ای می پوشید که از پارچه ی ایرانی تهیه شده بود و حتی عبای نجفی که قیمتش  بالاتر است را قبول نمی کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور فقید ما با این که مجتهد مسلم و عضو خبرگان رهبری و رئیس جمهور کشور بزرگ  ایران بود، همیشه خود را طلبه ی ساده ای می دید و در برابر تهمت ها  نارواها برای حفظ اتحاد و همدلی حرفی نمی زد.

این مقام مسئول افزود: شهید آیت الله رئیسی در جوار رحمت حق آرام گرفت ولی به مردم عشق می ورزید و مردم را ولی نعمت خود می دانست و همیشه در حال خدمت به مردم بود.

وی گفت: شهید آیت الله رئیسی همانند امام راحل رحمه الله علیه مردم را باور داشت و رضای مردم که رضای خدا در آن بود بر همه چیز مقدم می داشت حتی به خاطر رعایت حال مردم به رفیق خود حاج قاسم می گوید که باید زودتر درهای حرم امام رضا علیه السلام را باز کنیم.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سرود ملی، پخش صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، مداحی حاج حسن شالبافان از مداحان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و توسل به حضرت امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه های ایت مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار