اردوی ۳ روزه جهادگران بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی درصالح آباد+عکس

جهادگران سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب یک اردوی سه روزه به شهرستان صالح آباد اعزام شدند و خدمات بهداشتی و درمانی را به مرزنشینان این خطه مرزی ارائه کردند.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۵۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی ازصالح آباد، علی محمدی سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی گفت:در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دربحث حضورمیدانی درمناطق کم برخوردار و باهدف تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی همه افراد جامعه به ویژه مردم مناطق محروم به خدمات درمانی وپزشکی،اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی درشهرستان مرزی و کم برخوردار صالح آباد برگزار شد.

وی ضمن اشاره به اهمیت اردوی جهادی و بحث خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار بیان کرد:درحقیقت اهمیت اردوهای جهادی و موضوع اصلی این است که اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است و در این اردوها تلاش می‌کنیم تا بندگی را تمرین کنیم. 

 محمدی افزود: به یاد رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر رئیسی نام این برنامه را اردوی جهادی خادم الرضا علیه السلام نام گذاری کردیم.

در ادامه حسین مختاری مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز بیان کرد: در این برنامه بیش از۵۰ نفر از کادر درمان متشکل از پزشکان عمومی، پزشک متخصص، پرستاران و پیراپزشکان در رشته‌های قلب وعروق، داخلی، پوست، اطفال، زنان و زایمان، مامایی، اعصاب و روان، روانشناسی، مشاوره، تغذیه، مغز و اعصاب، ارولوژی، دندان پزشکی، چشم پزشکی، بینایی سنجی، جراحی سرپایی، ارتوپدی، سونوگرافی و آزمایشگاه حضورداشتند که به بیش از ۲۶۶۷ نفر به طوررایگان خدمات ارائه نمودند.
 مختاری مطرح کرد:همچنین پزشکان بنابه تشخیص خود، بیش از ۴۸ نفر از مراجعین را برای اعمال جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تشخیص و درمان به بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان رضوی ارجاع تا خدمات پزشکی را به صورت کاملا رایگان ذریافت کنند.

رئیس بیمارستان شهدای شهرستان صالح آباد نیزضمن تشکر از حضور جهادگران سازمان بسیج جامعه پزشکی در این شهرستان گفت:ارتقای سلامت و آموزش اصول بهداشتی ازارکان اردوهای جهادی است و در برگزاری این اردوها نیز به این موارد توجه ویژه شده و خدمات لازم و کافی به مراجعان ارائه گردید.

حانیه ابراهیمی اظهارکرد: این اردو با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه علوم پزشکی تربت جام باهمکاری پرسنل شبکه بهداشت و درمان صالح آباد، بسیج سازندگی، گردان۱۶ امام حسین(ع)، بسیج خواهران برگزار گردید.
خبرنگار/فتح الله برومندزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار