خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ویژه تبریز:

استقامت فکری و عملی لازمه ایستادگی در جبهه حق است

تبریز- مسئول سیاسی سپاه ویژه تبریز با بیان اینکه استقامت فکری و عملی لازمه ایستادگی در جبهه حق است، گفت: تاریخ نشان داده است که صرف قبول کردن جبهه حق کافی نیست بلکه نیاز به استقامت دارد.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۱۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی  ناصر زارع در جمع مدیران سیاسی حوزه های سپاه تبریز افزود: تعدادی از چهره های شاخص انقلاب اسلامی با وجود زحمات فراوان برای انقلاب ولی بخاطر عدم استقامت در راه حق، منحرف شده و شروع به سهم خواهی کرده و در مقابل ولایت ایستادند.

وی ادامه داد: ما باید همیشه مراقب افکار و اعمال خود باشیم و آ نها را با معیار ولایت بسنجیم تا مبادا از دایره ولایت پذیری خارج شویم.

زارع با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در فلسطین بیان کرد: اکنون رژیم کودک کش اسرائیل با دو بحران سیاست داخلی و بحران اقتصادی گرفتار شده است که منجر به نابودی این رژیم منحوس خواهد شد و توان مقابله با  حماس را نخواهد داشت.

استقامت فکری و عملی لازمه ایستادگی در جبهه حق است

وی همچنین  با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه های آمریکا در حمایت از فلسطین اظهارداشت: جنبش حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در آمریکا شعله ور شده است هرگز خاموش نخواهد شد و اکثر جوانان امروزی آمریکا موافق فلسطین هستند و حس انزجار از رژیم غاصب اسرائیل هر روز بیشتر از قبل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار