خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۱۴ امام حسین( علیه السلام) انجام شد:

برنامه پیاده روی نیروهای گردان در روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به مناسبت شهادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) برنامه پیاده روی نیروهای گردان در روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور بسیجیان عضو هلال احمر در منطقه استانه درجنوب غربی شهرستان دهاقان اقدام به پیاده روی کردند.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۱۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری از لشکر ۱۴ امام( حسین علیه السلام ) برنامه پیاده روی نیروهای گردان در روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور بسیجیان عضو هلال احمر به مناسبت شهادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در منطقه  استانه درجنوب غربی شهرستان دهاقان  اقدام به پیاده روی کردند.

فرمانده گردان ۱۱۴ امام حسین( علیه السلام) گفت: امام سجاد (علیه السلام) می فرمایند: خداوند کسی را که کار خیر انجام می دهد دوست دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد.

نام جمعیت هلال احمر با ارزش‌ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است انسانهای شریف و وارسته‌ای که با اراده ستودنی، امیدواری و دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند.

روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و هفته هلال احمر در ایران هنگامه‌های فرخنده برای قدردانی از ‏داوطلبان و خیرین همکار با این جمعیت، و نیز ادای احترام و تشکر از امدادگران، نجاتگران، جوانان، کادر ‏درمان، کارکنان و مدیران هلال احمر است که میان زندگی و کار در هلال احمر مرزی قائل نیستند.‏

این فرمانده گردان افزود: ما به مردم سراسر جهان که تحت تأثیر خصومت مسلحانه و دیگر شرایط خشونت‌آمیز قرار گرفته‌­اند کمک کرده و معمولاً به کمک شرکای صلیب سرخ و هلال احمرمان تمام سعی خود را می­‌کنیم تا از کرامت آنان حمایت و از آلام­شان بکاهیم. همچنین می‌کوشیم تا با ترویج و گسترش حقوق بشردوستانه و اصول جهانی بشردوستانه، مانع مشکلات مردم شویم

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار