معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

آمادگی ناوگان مسافری زنجان برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام(ره)

زنجان-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۳۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

آمادگی ناوگان مسافری زنجان برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛غلامرضا کرمی معاون حمل و نقل این اداره کل صبح امروز(۱۰ خرداد) در دومین نشست هماهنگی اعزام زائران به مراسم ارتحال امام‌(ره) که با حضور معاون حمل و نقل، مدیر روابط عمومی، نماینده سپاه، پلیس راه و رییس انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته و مشکلی در تامین وسیله نقلیه وجود ندارد.


وی در ادامه عنوان کرد: ایمنی ناوگان مسافری، رفع نواقص فنی و تکمیل اسناد و مدارک رانندگان و ناوگان قبل از اعزام زائران صورت می‌گیرد.


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: دو هزار و ۳۰۰ نفر زائر از شهرستان‌های استان زنجان توسط ناوگان مسافری به مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد.
در این جلسه مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به وظایف دستگاه‌های اجرایی طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، گفت: تولید محتوای فرهنگی و پخش کلیپ متناسب با ایام ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد، توزیع محصولات فرهنگی و بروشور مرتبط با این ایام در بین زائران اقدامات و برنامه‌های فرهنگی این اداره کل است.


وی افزود: جهت انعکاس شایسته و پوشش خبری گسترده مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره)، هماهنگی‌های لازم با خبرگزاری‌ها صورت گرفته است.


در ادامه رئیس و دبیر انجمن‎ صنفی شرکت‌های حمل و نقل و نماینده برخی شرکت‌های مسافری پیشنهادهای خود را برای تأمین ناوگان اعزام زائران مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار